• دوشنبه / ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402122819753
  • خبرنگار : 50614

رئیس شورای اسلامی شهر:

سال آینده سال به ثمر رسیدن سیاست‌های شورا و شهرداری مشهد است

سال آینده سال به ثمر رسیدن سیاست‌های شورا و شهرداری مشهد است

ایسنا/خراسان رضوی رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: سال آینده سال به ثمر رسیدن سیاست‌های شورا و اقدامات شهرداری است. باید نظارت‌های میدانی خود را در سال آینده افزایش دهیم.

حسن موحدیان امروز دوشنبه ۲۸ اسفندماه در صد و یازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، اظهار کرد: جای تشکر دارد که این روزها در مشهد به همت کارکنان شهرداری و به خصوص قشر پاکبان و دوستانی که حال و هوای شهر را بهاری و متناسب با ماه مبارک رمضان کرده‌اند، شور و ‌نشاط نوروزی و حال معنوی خاصی در شهر حاکم است.

وی با بیان اینکه آمادگی مشهد برای میزبانی شایسته از زائران نوروزی از مباحثی است که باید مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: هرچند مسئولیت اصلی بحث اسکان بر عهده سازمان میراث فرهنگی بوده اما شهرداری نیز ۴۲ مرکز اسکان موقت و اضطراری را در این ایام آماده کرده که در صورت عدم پاسخگویی هتل‌ها و... شهرداری بتواند زائران را خدمت‌رسانی کند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص اقدامات موثر شهرداری در فضاآرایی شهری، خاطر نشان کرد: امسال ۷۰۰ المان در ۳۵۰ نقطه شهری احداث شده است. علاوه بر آن یکی از کارهای مهم شهرداری ایجاد جایگاه عرضه ارزاق برای زائرین در بافت‌های پیرامونی حرم‌ بوده است. همچنین امسال سومین دوره جشنواره ورزشی جام رمضان را داریم که شور اجتماعی کم‌نظیری را در میان جوانان ایجاد کرده است.

موحدیان افزود: جشنواره‌ها نقش موثری در افزایش جامعه آماری مشارکت دارد. بحث رایگان بودن ورود به این جشنواره‌ها است‌ و بر اساس آن مردم می‌توانند به صورت رایگان استفاده کنند. امیدواریم گام موثری در راستای ارتقای شادی و سلامت بین شهروندان از طریق ورزش همگانی ایجاد شود.

وی با اشاره به ایام پایانی سال ۱۴۰۱، یادآور شد: همکاران ما در این ایام به صورت شبانه‌روزی و مجدانه تلاش کرده‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد. سال آینده سال به ثمر رسیدن سیاست‌های شورا و اقدامات شهرداری است. باید نظارت‌های میدانی خود را در سال آینده افزایش دهیم. با افزایش نظارت میدانی امروز پل شهید میرزایی در اختیار مردم قرار می‌گیرد و افتتاح رسمی آن‌ در ایام پس از سال جدید انجام خواهد شد. همچنین پل دهرود نیز تا اوایل فروردین به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: بحث حمل ونقل و ترافیک یکی از اقدامات مهم و مورد تاکید شورای اسلامی شهر است که در این‌حوزه اقدامات زیادی صورت گرفته است. تاکسی برقی به دلیل کاهش آسیب‌ها و آلودگی هوا یکی از اولویت‌های کلانشهرها است که امروز یک دستگاه به صورت آزمایشی به بهره‌برداری خواهد رسید. علاوه بر آن ما در راستای بحث استفاده از پساب برای فضای سبز خط انتقال پساب را داریم که حدود ۱۰ روز پیش با حضور فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا کلنگ‌زنی شد. امیدواریم سال آینده پیشرفت خوبی در پروژه‌های پل شهید فهمیده و پل خیام داشته باشیم و همچنین دسترسی بلوار مفتح شرقی به شهرک شهید رجایی و شهید باهنر انجام شود. همچنین امروز تست گرم خط سه قطار شهری از میدان شهدا انجام خواهد شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha