• شنبه / ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403011808371
  • خبرنگار : 50441

رئیس فدراسیون هندبال در گفت‌وگو با ایسنا:

هندبال فارس نیاز به حامی مالی دارد/ تحقق میزبانی مسابقات آسیایی با تکمیل ورزشگاه ۶ هزار نفری

هندبال فارس نیاز به حامی مالی دارد/ تحقق میزبانی مسابقات آسیایی با تکمیل ورزشگاه ۶ هزار نفری

ایسنا/فارس رئیس فدراسیون هندبال یکی از مشکلات این رشته ورزشی در استان فارس را کمبود حامی مالی عنوان کرد.

علیرضا پاکدل در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه فارس از دیرباز در هندبال کشور داشته است و در حال حاضر هم وضعیت خوبی در این رشته ورزشی دارد، گفت: هندبال فارس سال قبل در لیگ دسته یک هم وضعیت خوبی داشت و این امیدواری وجود دارد که در سال آینده هم با همت مسئولان استان وضعیت بهتر شود؛ چون از فصل آینده دو تیم در لیگ برتر آقایان و یک تیم در لیگ برتر بانوان خواهد داشت.

وی افزود: البته مشکل کمبود حامی مالی در استان فارس هنوز وجود دارد و امیدواریم این مشکل حل شود تا تیم‌های استان وضعیت بهتری پیدا کنند.

رئیس پیشین هیئت هندبال استان فارس در خصوص میزبانی این استان از مسابقات آسیایی نوجوانان و اینکه فدراسیون هندبال چه کمکی در این زمینه خواهد کرد، گفت: فدراسیون‌ها در بحث زیرساخت‌ها نمی‌توانند ورود کنند اما نقش پیگیری کننده را دارند. در این حوزه جلسه‌ای را با استاندار داشتیم که با نتایج مثبتی هم همراه بود.

هندبال فارس نیاز به حامی مالی دارد/ تحقق میزبانی مسابقات آسیایی با تکمیل ورزشگاه ۶ هزار نفری

پاکدل گفت: خوشبختانه امروز سکاندار ورزش استان فارس، یک مدیر از جنس ورزش است که شبانه‌روز در حال تلاش برای رفع مشکلات استان است.

متولی هندبال کشور با ابراز تاسف از اینکه استانی مثل فارس وشهری مثل شیراز از لحاظ زیرساخت تا این اندازه فقیر است، گفت: امیدواریم با تاکیدی که استاندار فارس داشتند و پیگیری‌های سرپرست ورزش فارس و همراهی وزیر ورزش و جوانان که خودشان تاکید دارند که میزبانی‌ها در خارج از تهران و در شهرهای دیگر برگزار شود، همت به خرج داده شود تا بتوانیم شاهد میزبانی سالن ۶ هزار نفری از رقابت‌های نوجوانان آسیا باشیم.

وی در خصوص وضعیت سالن ۶ هزارنفری شیراز گفت: آنطور که ما در جریان هستیم، این سالن کارهای زیاد دیگری برای بهره‌برداری ندارد و امیدواریم به زمان مسابقات برسد و میزبانی رویداد به این مهمی را در جایی که در شأن ورزش استان و کشور است، برگزار شود.

به گزارش ایسنا، دهمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا از ۱۳ تا ۲۴ شهریور در شیراز برگزار خواهد شد. تیم‌ هندبال نوجوانان کشورمان در گروه یک با هند و عراق همگروه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha