• جمعه / ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۰
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403013117830
  • خبرنگار : 50692

امام جمعه بندرعباس:

متحدان رژیم صهیونیستی در رهگیری و مقابله با قدرت ایران ناتوان ماندند

متحدان رژیم صهیونیستی در رهگیری و مقابله با قدرت ایران ناتوان ماندند
عکس تزئینی است

ایسنا/هرمزگان امام جمعه بندرعباس گفت: غربی‌ها و متحدان رژیم صهیونیستی در رهگیری و مقابله با قدرت ایران ناتوان ماندند که البته آنچه انجام شد فقط نمایش قدرت ایران بود و هنوز به مرحله اِعمال قدرت نرسیده است.

حجت الاسلام محمد عبادی زاده امروز ۳۱ فروردین در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس اظهار کرد: عملیات وعده صادق نقطه اوج و تبلور هماهنگی میدان و دیپلماسی بود که باعث شد امنیت پوشالی صهیونیست‌ها فرو بریزد.

وی افزود: این در حالیست که در گذشته برخی ادعا می‌کردند میدان و دیپلماسی ۲ عرصه جداگانه هستند که هر یک باید کار خود را انجام دهد اما عملیات اخیر برکات انسجام و هماهنگی میدان و دیپلماسی را به همه نشان داد.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: این بزرگترین عملیات نه تنها علیه رژیم صهیونیستی بلکه علیه استکبار جهانی بود و به همین دلیل می‌توان آن را با توجه به دستاوردهایش بی‌نظیر و تاریخ ساز دانست.

به گفته حجت الاسلام عبادی زاده با وجود اطلاع قبلی، غربی‌ها و متحدان رژیم صهیونیستی در رهگیری و مقابله با قدرت ایران ناتوان ماندند که البته آنچه انجام شد فقط نمایش قدرت ایران بود و هنوز به مرحله اِعمال قدرت نرسیده است.

وی اذعان کرد: عملیات وعده صادق در همین مقیاس نیز هزینه‌های مالی هنگفتی برای رژیم صهیونیستی و آمریکا به بار آورد.

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: می‌توان عملیات وعده صادق را یک رزمایش گرم برای بررسی کارایی بخش کوچکی از سلاح‌های پایین دستی دانست تا دشمن با عیار ما در عملیات واقعی آشنا شود.

حجت الاسلام عبادی زاده اضافه کرد: این عملیات نشان داد آمریکا حتی قادر به تامین امنیت فرزند نامشروع و مهم‌ترین متحد خود نیست و وقت آن رسیده برخی کشورهای منطقه عبرت گرفته و از پیمان‌های پوشالی خارج شده و در برابر رژیم صهیونیستی یکپارچه شوند.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران به دستور امام راحل، آن را نشانه دوراندیشی بنیانگذار انقلاب دانست و تصریح کرد: مهم‌ترین وظیفه سپاه صیانت از انقلاب است و هرگاه لازم باشد و کشور با تهدید روبرو شود این نیروی مردمی حاضر خواهد بود و در حوادث و شیطنت‌ها علیه انقلاب و همچنین عرصه‌های خدمت به مردم حضور پررنگ دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha