• شنبه / ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۶
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403020100200
  • خبرنگار : 50692

دستور رئیس کل دادگستری هرمزگان برای رسیدگی به مطالبات مطرح شده از سوی نمایندگان مجلس

دستور رئیس کل دادگستری هرمزگان برای رسیدگی به مطالبات مطرح شده از سوی نمایندگان مجلس

ایسنا/هرمزگان رئیس کل دادگستری هرمزگان به یکی از معاونین خود مأموریت داد به صورت ویژه و در چارچوب موازین قانونی به مطالبات مطرح شده از سوی نمایندگان مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی رسیدگی کند.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان، احمد مرادی و محمد آشوری تازیانی نمایندگان مردم بندرعباس، حاجی‌آباد، قشم و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی امروز اول اردیبهشت با رئیس کل دادگستری هرمزگان دیدار و گفتگو کردند.

مجتبی قهرمانی "رئیس کل دادگستری هرمزگان" در این دیدار، بر لزوم هم اندیشی، همکاری، هماهنگی و هم افزایی هرچه بیشتر بین نمایندگان قوای مقننه و قضاییه در استان تأکید کرد. 

وی در ادامه افزود: خدمت رسانی به موقع و مطلوب یکی از گفتمان‌های دوران نوین تحول قضایی است که ریاست محترم قوه قضاییه همواره بر آن تأکید نموده‌اند. 

قهرمانی یادآور شد: دستگاه قضایی استان هرمزگان نیز در این راستا تدابیر ویژه ای را برای رفع چالش های مرتبط با این موضوع در سطح استان اتخاذ نموده است.

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان، وجود صف های طولانی در بنادر و گمرکات، صف های بازرسی در گلوگاه ها و صف های سوختگیری در جایگاه ها و پمپ بنزین های استان را نوعی چالش مدیریتی عنوان کرد و افزود: ورود دستگاه قضایی برای حل این مشکلات در راستای صیانت از حقوق عامه و در جهت کمک به دولت صورت گرفته است. 

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین با اشاره به درخواست هایی که نمایندگان مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی از طرف موکلین خود مطرح نمودند، به یکی از معاونین خود مأموریت داد به صورت ویژه و در چارچوب موازین قانونی به موارد مطرح شده رسیدگی کند. 

در ادامه این دیدار، احمد مرادی و محمد آشوری تازیانی نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی از اقدامات مردمی و امیدآفرین دادگستری هرمزگان در رفع مشکلات دیرینه مناطق مختلف استان تشکر کردند و بر تداوم این مسیر تأکید نمودند. 

نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کردند: همدلی میان قوا برای پیگیری مسائل و مشکلات مردم و اقدام به موقع هر کدام از آنان در این عرصه، سبب رشد و تعالی کشور خواهد شد و توسعه توام با عدالت و پیشرفت را به ارمغان می‌آورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha