• چهارشنبه / ۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403030201021
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

یک فعال سیاسی اصولگرا:

متانت، اخلاص و کار شبانه‌روزی از ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی بود

متانت، اخلاص و کار شبانه‌روزی از ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی بود

ایسنا/اصفهان یک فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی آن‌طور که باید شناخته شود شناخته نشد، گفت: صبر، متانت، اخلاص در عمل پرکاری و تلاش شبانه‌روزی از ویژگی‌های شهید رئیسی بود که کمتر به آنها توجه می‌شد.

سید محمدجواد ابطحی درباره شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور و همراهان ایشان، اظهار کرد: ما پدیده‌ای به نام پدیده حجاب معاصرت داریم به این معنی که انسان‌ها تا زمانی که هستند ارزش‌های وجودی‌شان مشخص نیست، زیرا اگر خودشان بگویند تعریف از خود و خودستایی است که در  آموزه‌های اخلاقی ما نهی شده، اطرافیان و دیگرانی که از ارزش‌های فرد بگویند به تملق متهم می‌شوند و اگر گفته نشود هم کسی آنها را نمی‌شناسد و به همین دلیل است وقتی بزرگان و شخصیت‌های ما از دست می‌روند تازه ارزش‌های اخلاقی و ابعاد وجودی آنها مشخص می‌شود.

وی افزود: تأسف ما از همین است که آقای رئیسی  آنطور که شایسته ایشان بود شناخته نشدند. ایشان به واقع لیاقت شهادت داشتند مرگ حتمی است و دیر یا زود اتفاق می‌افتد، اما  شهادت هدیه ارزشمندی است که به هر کسی اعطا نمی‌شود، آیت‌الله رئیسی یکپارچه اخلاص بودند.

 ابطحی ادامه داد: بسیاری از امور بود که الزام قانونی برای اجرای آنها نبود مثل جلساتی که با افراد از جناح‌های مختلف برای هم‌اندیشی برگزار می‌کردند و رقبای سیاسی ایشان جمع می‌شدند و حرف آنها را می‌شنیدند خود این رقبا و دشمنان می‌گویند که این شخصیت، شخصیت متین و والایی است و چنین افرادی در عرصه سیاست کم هستند.

این فعال سیاسی اصولگرا، ادامه داد: ایشان با صبر، متانت و اخلاص با برخی نامهربانی‌ها برخورد می‌کردند و با تلاش شبانه‌روزی و حضور بین مردم و فعالیت خستگی‌ناپذیر فقط به فکر کار برای مردم بودند. بنابراین شهید رئیسی و ارزش‌های وجودی ایشان شناخته شده نبود و بعد از شهادت شناخته می‌شوند، چنانکه سردار سلیمانی هم پس از شهادت آن‌طور که شایسته است شناخته شدند، اما برخی باید در پیشگاه الهی پاسخگوی بسیاری از اظهارنظرهای خود باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha