• سه‌شنبه / ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ / ۱۱:۳۷
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 92112215656
  • منبع : نمایندگی مرکزی

سردار علیزاده: ملت ایران از گزینه‌های روی میز هراسی ندارد

سردار علیزاده: ملت ایران از گزینه‌های روی میز هراسی ندارد

ایسنا/مرکزی یک مسئول در لشگر 17 علی‌بن‌ابی‌طالب (ع) گفت: ملت ما برای این انقلاب و نظام خون داده است، پس از گزینه‌های روی میز هراسی ندارد.

یک مسئول در لشگر 17 علی‌بن‌ابی‌طالب (ع) گفت: ملت ما برای این انقلاب و نظام خون داده است، پس از گزینه‌های روی میز هراسی ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، سردار علی اکبر علیزاده در نشست بصیرت عمومی شهرستان زرندیه افزود: ما منتظر گزینه‌های روی میز هستیم و استکبار نیز گزینه روی میز ملت را در راهپیمایی 22 بهمن خواهد دید.

وی بیان کرد: ایران اسلامی به برکت خون مطهر شهدا به یک کشور قدرتمند با توانمندی‌های فوق‌العاده در عرصه‌های گوناگون تبدیل شده است و این موضوع بیانگر اقتدار و عظمت این مرز و بوم است.

وی اضافه کرد: در شکل‌گیری انقلاب اسلامی آحاد مردم به صحنه آمدند اما، نکته مهم استمرار و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است که این مهم نیز بر دوش همگان است.

وی گفت: ملت سرفراز ایران همواره شکرگزار نعمت بی‌بدیل نظام اسلامی بوده و با حضور در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی، ولایت‌مداری، وفاداری و پایبندی خود به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را اثبات کرده و نشان داده‌اند که در دفاع از ارزش‌ها تا پایان جان ایستادگی و استقامت خواهند کرد.

سردار علیزاده تصریح کرد: حفظ وحدت و همدلی، هوشیاری در برابر توطئه‌ها،‌ بصیرت‌افزایی، تقویت روحیه خودباوری و تلاش برای فتح قله‌های علمی و معنوی از انتظارات مقام معظم رهبری است که باید در تحقق آن بکوشیم.

به گزارش ایسنا، فرمانده سپاه ناحیه زرندیه نیز گفت: دهه فجر یادآور ایمان، رشادت، شهامت، ایثار و فداکاری ملت ایران است.

سرهنگ پاسدار مجید احمد جعفری افزود: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن ضامن انقلاب اسلامی بوده و این حضور آگاهانه و بصیرت‌مندانه اقتدار و عظمت ملی را متجلی ساخته و فریاد آزادگی و حریت را در سراسر کشور طنین‌انداز خواهد کرد.

در این مراسم که به همت پایگاه مقاومت بسیج صاحب‌الزمان(عج) شهر مأمونیه مرکز شهرستان زرندیه با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان و مردم ولایی این شهرستان برگزار شد، برنامه‌هایی نظیر سرود، شعر خوانی و پخش کلیپ به اجرا در آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha