• شنبه / ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ / ۱۳:۰۶
  • دسته‌بندی: فرهنگ عمومی
  • کد خبر: 95032917152
  • خبرنگار : 71503

دوخت «رایگان» چادر مشکی در نمایشگاه قرآن

دوخت «رایگان» چادر مشکی در نمایشگاه قرآن

کارگروه مد و لباس اعلام کرده که محصولات عرضه‌شده در بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن کریم که در مصلای تهران برپاست، نسبت به بازار ۱۰ تا ۳۰ درصد ارزان‌تر است.

به گزارش ایسنا، براساس اعلام روابط عمومی کارگروه مد و لباس، در بخش عفاف و حجاب این نمایشگاه ۱۱۱ غرفه محصولاتی مانند انواع چادر، پوشش سر، ملزومات عفاف و حجاب، پوشش و مانتو اسلامی، کت و شلوار ایرانی اسلامی مردان و مانتو نوجوان و محصولات ویژه جشن تکلیف و اقلام مورد نیاز آن را عرضه می‌کنند.

همچنین ۱۰ خیاط در غرفه دوخت چادر مشکی به‌شکل رایگان که با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تسهیل دوخت چادر مشکی برای مخاطبان برپا شده، روزانه ۳۰۰ چادر می‌دوزند و اولویت دوخت با کسانی است که پارچه چادر مشکی خود را از بخش عفاف و حجاب بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تهیه کرده‌اند.

براساس این گزارش، تخفیف ۱۰ تا ۳۰ درصدی در تمام غرفه‌های بخش عفاف و حجاب به منظور تشویق، ترغیب و تسهیل خرید لحاظ شده است که با توجه به تخفیف‌های ارائه‌شده برای مخاطبان، قیمت‌ها نسبت به بازار بسیار مناسب‌تر بوده و اقشار مختلف جامعه قادر به تهیه ملزومات عفاف و حجاب مورد نیاز خود از این بخش هستند.

به علاوه، در فضای بخش عفاف و حجاب غرفه‌ای به مهد کودک اختصاص داده شده تا در مدتی که خانواده‌ها برای خرید در این بخش هستند بتوانند کودکان خود را به آنجا بسپارند و در این مدت، کودکان در این غرفه فعالیت‌های مختلفی از جمله آشنایی با شرایط روزه‌داری، کشیدن نقاشی، آشنایی با غذاهای قرآنی را انجام می‌دهند و در پایان از آن‌ها عکس یادگاری گرفته می‌شود.

بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار "به سوی فهم قرآن" از ٢٤ خرداد تا ٨ تیرماه در مصلای بزرگ حضرت امام خمینی (ره) از ساعت ۱۸ تا ۲۳:۳۰ برگزار می‌شود. بخش عفاف و حجاب نیز در رواق شرقی شبستان مصلای امام خمینی (ره) قرار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha