• دوشنبه / ۲۷ دی ۱۳۹۵ / ۱۱:۱۶
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 95102717068
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

استاندار سیستان و بلوچستان خبر داد:

تدوین 3 سند با هدف مهار طوفان‌های شن و بهره‌وری از منابع آبی در سیستان و بلوچستان

تدوین 3 سند با هدف مهار طوفان‌های شن و بهره‌وری از منابع آبی در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان در آیین تکریم و معارفه مدیران کل حفاظت محیط زیست استان گفت: 3 سند مدیریت تالاب هامون، مدیریت منابع آب و سند طوفان‌های شن به جهت کاهش آسیب‌های ناشی از طوفان های شن و گردوغبار در سیستان و بلوچستان تدوین شده است.

به گزارش ایسنا،  علی اوسط هاشمی با بیان اینکه توان کارشناسی برای گره‌گشایی است، افزود: برای برون رفت از شرایط فعلی استان در بخش‌های مختلف باید از توان علمی و تجربی کارشناسان بهره گرفت.

وی اظهار کرد: امروز نگاه‌ها در عالی ترین سطوح مسئولان نظام از سوی مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و دولت به استان وجود دارد و بخش خصوصی تجربه جدیدی را در سیستان و بلوچستان به نمایش گذاشته است.

هاشمی تاکید کرد: نیاز است نگاه بلندی در پیش روی همه سرمایه‌گذاران ، کارآفرینان و آنانی که دل در گروی توسعه استان دارند، ایجاد شود.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: قوانین با هدف مشارکت پذیری مردم در امور تسهیل گردد زیرا رفتار سخت‌گیرانه محرومیت به‌دنبال داشته است.

وی افزود: اعتبارات کشور باید بر پایه دانش، علم، دقت و درایت هزینه شود در غیر این صورت ، جفا در حق کشور و مردم است.

نماینده عالی دولت در استان به پاس موضع فعال مدیرکل سابق محیط زیست استان از خدماتش تقدیر  کرد و از نگاه توام با برنامه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور با انتصاب خانم پورملایی به‌عنوان مدیری توانمند و مسئولیت‌پذیر تجلیل کرد.

وی گفت: یکی از رسالت‌های ما فرصت‌سازی برای مدیران بر پایه علم و کفایت است که از نگرش عمیق در مسیر خدمت به مردم برخوردارند. به گفته وی مدیرانی که عشق و چسبندگی به کار داشته و نگاه‌ها را بر مبنای برنامه یار سازند برای کشور موثر هستند.

هاشمی توسعه سواحل مکران را نه تنها برای استان بلکه کل کشور حائز اهمیت برشمرد و افزود: بندر چابهار باید جایگاه و نقش خود را در سطح ملی به نمایش بگذارد.

استاندار تصریح کرد: در راستای دستیابی به این هدف، تامین زیرساخت ها و بسترهای مورد نیاز برای تسهیل و روان سازی  ورود سرمایه‌گذاران ضروری است.

به گزارش ایسنا، در این آئین، از تلاش‌های "سعید محمودی" مدیر کل سابق تقدیر  و خانم نیره پورملایی به‌عنوان مدیر کل حفاظت محیط زیست استان منصوب شد.

چند روز گذشته محمودی به‌عنوان مدیر کل محیط زیست استان مرکزی معارفه شد.


انتهای پیام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha