• سه‌شنبه / ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ / ۱۰:۵۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 95122415600
  • منبع : نمایندگی همدان

قاچاقچی بادام هندی در همدان به دام افتاد

قاچاقچی بادام هندی در همدان به دام افتاد

ایسنا/همدان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: قاچاقچی بادام هندی در تعزیرات حکومتی همدان بیش از 3 میلیارد ریال جریمه شد.

علیرضا حسن پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد:  قاچاقچی پس از دستگیری از سوی تعزیرات حکومتی همدان علاوه بر ضبط کالا و خودروی حمل قاچاق به پرداخت جزای نقدی نیز محکوم شد.

وی خاطرنشان کرد: فردی که 14هزار  کیلوگرم بادام هندی قاچاق به ارزش بیش از 3 میلیارد و 88 میلیون و 487 هزار ریال ر ابه وسیله خودرو کامیون در شهر ملایر حمل می‌کرد، دستگیر و برای رسیدگی به اتهام ارتکابی به شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق کالاوارز تعزیرات حکومتی شهرستان ملایر تحویل داده شد.

وی ادامه داد: پس از جری تشریفات قانونی مشارالیه به پرداخت 3 میلیارد و 100 میلیون ریال جزای نقدی، ضبط کالا و مصادره یک‌دستگاه خودرو کامیون که برای حمل کالای قاچاق استفاده می‌شد به نفع دولت محکوم شد.

جریمه میلیاردی قاچاقچی لوازم خانگی در همدان

حسن‌پور از دستگیری و جریمه یک میلیارد و 600 میلیون تومانی قاچاقچی لوازم آشپزخانه در تعزیرات حکومتی همدان خبر داد و اظهار کرد: فردی که قابلمه خارجی را به وسیله خودرو کامیون حمل می‌کرد، دستگیر و متهم با پرونده برای رسیدگی به اتهام ارتکابی به شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق کالاوارز مستقر در گلوگاه شهید زارعی همدان تحویل و مشارالیه پس از جری تشریفات قانونی علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت، به پرداخت مبلغ یک میلیارد و600 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به اینکه قاچاقچی LED از سوی تعزیرات حکومتی همدان 21 میلیون ریال جریمه شد، تصریح کرد: قاچاقچی از سوی تعزیرات حکومتی همدان علاوه برضبط کالا به پرداخت جزای نقدی نیزمحکوم شد.

وی عنوان کرد: فردی که تعداد یک دستگاه تلوزیون LED قاچاق به ارزش بیش از 20 میلیون ریال را به وسیله یک دستگاه خودروسواری حمل می‌کرد دستگیر و پرونده‌ای در این زمینه در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالاوارز گلوگاه شهید زارعی همدان تشکیل و پس از جری تشریفات قانونی متهم علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به پرداخت مبلغ 21 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.                                                   

حسن‌پور همچنین از به دام افتادن قاچاقچی ماشین لباسشویی در همدان خبر داد و گفت: قاچاقچی ماشین لباسشویی از سوی تعزیرات حکومتی همدان بیش از 44 میلیون ریال جریمه شد.

وی ادامه داد: فردی که تعداد 3 دستگاه ماشین لباسشویی قاچاق به ارزش بیش از 44 میلیون ریال را به وسیله یک دستگاه اتوبوس حمل می‌کرد، دستگیر و پرونده‌ای در این زمینه در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالاوارز گلوگاه شهید زارعی همدان تشکیل و پس از جری تشریفات قانونی متهم علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به پرداخت مبلغ 44 میلیون و600 هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.


انتهای پیام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha