• سه‌شنبه / ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ / ۱۰:۰۵
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 96053119335
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

استاندار سیستان و بلوچستان:

میزان موفقیت دستگاه‌ها در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی لحاظ می‌شود

میزان موفقیت دستگاه‌ها در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی لحاظ می‌شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان ‌استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سامانه ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی و شاخص‌های عمومی و اختصاصی تعریف شده در آن باید به گونه‌ای طراحی شود که ایجاد انگیزه و تغییر را در دستگاه‌های اجرایی و انگیزه دستیابی به رتبه‌های برتر ‌را برای مدیران به دنبال داشته باشد.

‌به گزارش ایسنا-‌ علی اوسط هاشمی در شورای راهبردی توسعه مدیریت استان بر ضرورت اصلاح شاخص‌‌های عمومی و اختصاصی این سامانه در ارزیابی عملکرد دستگاهها تأکید کرد.

وی افزود: سامانه مدیریت عملکرد دستگاههای اجرایی ‌باید منتج به ایجاد رقابت صحیح بین مدیران دستگاههای اجرایی شود.

هاشمی همچنین در رابطه با ارزیابی عملکرد دستگاه‌های استانی گفت: میزان موفقیت دستگاه‌ها در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نیز در این ارزیابی باید لحاظ شود.

وی گفت: عدم تناسب  نتایج بدست آمده از ارزیابی با ‌واقعیت‌های میدانی در پاره‌ای موارد نشان دهنده عدم تناسب شاخص‌های این سامانه با عملکرد واقعی دستگاه است‌. 

به منظور ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان، شاخص‌های عمومی ارزیابی عملکرد سال 1396 دستگاه‌های اجرایی به همراه دستورالعمل امتیازدهی و مستندات هر یک از شاخص‌ها  از 15 اسفند به ادارات ابلاغ شده است و مستندات لازم  برای ارزیابی بعد از تایید نهایی در سامانه  درج می‌‌شود.

بنا براین گزارش، نتیجه ارزیابیهای انجام شده ضمن ارائه در شورای عالی اداری و گزارش به رییس جمهور‌، در جشنواره  شهید رجایی (سطح ملی و استانی) اعلام و به اطلاع عموم می‌رسد‌. 

همچنین ‌امتیاز کسب شده توسط دستگاه اجرایی استان، مبنای محاسبه امتیاز ارزیابی عملکرد رییس دستگاه قرا می‌گیرد و بهره مندی مدیران و کارمندان از هرگونه پاداش(به استثنای پاداش مربوط به ماده 20 قانون مدیریت خدمات کشوری) منوط به کسب رتبه متوسط یا بالاتر دستگاه از ارزیابی عملکرد است.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha