• پنجشنبه / ۲۴ آبان ۱۳۹۷ / ۱۷:۴۶
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 97082411936
  • منبع : نمایندگی اردبیل

نماینده مردم بیله‌سوار و پارس‌آباد در مجلس:

اجازه نمی‌دهیم کشت و صنعت با واگذاری به افراد غیرموجه تاراج شود

ایسنا/اردبیل نماینده مردم شهرستان‌های بیله‌سوار و پارس‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اجازه نخواهیم داد تا بزرگترین سرمایه مردم شمال استان اردبیل در عرصه کشاورزی و دامپروری با واگذاری به افراد غیرموجه در حوزه سرمایه‌گذاری به تاراج برود.

«شکور پورحسین» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ما بر عملکرد سازمان خصوصی‌سازی در واگذاری کشت و صنعت مغان ایرادات اساسی وارد کرده‌ایم و بر این باوریم که خریدار این مجموعه اهلیت لازم را برای مدیریت کشت و صنعت ندارد.

وی با بیان این‌که این واگذاری متوقف شده تا زمینه بررسی دقیق خریداران جدید مورد کنکاش دقیق قرار گیرد، خاطرنشان کرد: آنچه که برای ما در این واگذاری اصل اساسی است واگذاری این بنگاه اقتصادی به قیمت واقعی و به افراد موجه توانمندی است که موجی از امیدواری را در توسعه شمال استان اردبیل رقم بزند.

نماینده مردم شهرستان‌های بیله‌سوار و پارس‌آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما از طرف مردم بارها از تریبون مجلس نسبت به غیرقانونی بودن این واگذاری و اعتراض‌های مردمی نطق‌هایی را داشته‌ایم و خطاب به مسئولان اعلام کردیم که نباید با ابزارهای غیرقانونی و توجیه‌های غلط بیت‌المال را به تاراج برده و مردم را به بدبینی و بی‌اعتمادی سوق دهند.

پورحسین افزود: ما اجازه نخواهیم داد تا این سرمایه عظیم که در حقیقت بیت‌المال محسوب می‌شود به ثمن ناچیز به افراد غیرموجه واگذار شود، چون اگر این کار انجام شود حق‌الناس ضایع شده و نارضایتی‌های مردم افزون‌تر خواهد شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ضرورت واگذاری شرکت‌ها و حتی پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی را به بخش خصوصی و به معنای واقعی یادآور شد و گفت: کشت و صنعت مغان به‌عنوان یک بنگاه هویتی دارای جایگاه ارزشمند تاریخی در میان اهالی مغان برخوردار است و دولت‌ها هر چند در سال‌های گذشته سعی در واگذاری آن داشتند اما به‌علت بالا بودن قیمت فروش آن استقبال چندانی از خرید آن انجام نشده بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha