• یکشنبه / ۳۰ دی ۱۳۹۷ / ۰۹:۵۱
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 97103015973
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدیداز خوابگاه دختران عشایر:

هیچ دانش آموزی نباید به خاطر نبود امکانات از تحصیل بازبماند

هیچ دانش آموزی نباید به خاطر نبود امکانات از تحصیل بازبماند

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از دبیرستان شبانه روزی دخترانه حضرت فاطمه الزهرا(س) سرآبتاوه اظهار کرد: هیچ دانش آموزی نباید به خاطر نبود امکانات از تحصیل باز بماند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، احمدی در جمع دختران دانش آموز عشایر، گفت: از حضور در میان دختران محجوب، بزرگ و شریف استان خرسندم.

وی با بیان اینکه دختران عشایر فرزندان پاک ترین و شریف ترین مردان و زنان این دیار هستند، اظهارکرد: باید به پاس قدردانی از زحمات پدران و مادران زحمتکش خود در مسیر دانش اندوزی به نسبت سایرین ساعی‌تر باشید.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت دهه اول فاطمیه، خاطرنشان کرد: تاریخ نظیر حضرت فاطمه (س) را به خود ندیده است.

احمدی با بیان اینکه فاطمه زهرا(س) همسر مردی است که جامعه شناسان دنیا در عدالت و آزادگی آن تردیدی ندارند، تصریح کرد: بی بی دو عالم رهروی می خواهد که ادامه دهنده سبک زندگی ایشان باشد.

وی بر درک هدف و فلسفه دو دهه ایام سوگواری حضرت فاطمه (س)  تاکید کرد و ادامه داد: منزلت و جایگاه زن را باید از اندیشه و سیره عملی آن حضرت بیاموزیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود تنوع اقوام در ایران اسلامی، عنوان کرد: تاریخ این سرزمین بسیار کهن است.

احمدی تاکید کرد: اگر در گذشته امکانات و ابزارهای مدرن امروزی وجود نداشت اما برادری و انسانیت مهمترین دستاورد تمدن کهن ایران و ایرانی است.

وی با بیان اینکه ایرانی ها انسان های اصیلی هستند، بیان کرد: با عزت، تلاش و از خودگذشتگی ایران عزیز را ساختیم اما این نوآوری ها در برابر پاکدامنی و عزت عشایر قابل مقایسه نیست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: در دنیای غرب ابتدا راه و جاده را در روستاها توسعه دادند تا از تولید حمایت کنند ولی ما برای شهرها جاده ایجاد کردیم و همین مسئله موجب شد سال ها امکانات اولیه مورد نیاز خود را از کشورهای دیگر وارد کنیم.

احمدی بیان کرد: ما باید اکنون آرام آرام آنچه از امکاناتی که داریم را به دل روستاها و نقاط عشایری برده و زیرساخت های لازم را در روستاها ایجاد و تقویت کنیم.

وی تصریح کرد: باید تمامی مسئولان به صورت شبانه روزی تلاش کنند تا امکانات لازم برای ایجاد فضای بهتر آموزشی، خوابگاه استاندارد و وسایل کمک آموزشی را در اختیار ناب ترین انسان های روی کره زمین که همان دانش آموزان عشایری هستند، قرار دهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: معاون عمرانی استانداری هماهنگی های لازم جهت تسریع پروژه های دانش آموزان عشایری با بنیاد برکت  را انجام خواهد داد.

احمدی اضافه کرد: امید است با همت و مشارکت جدی مسئولان، دانش آموزان عشایر در کنار تحصیل  به مهارت آموزی بپردازند و هیچ دانش آموزی به خاطر نبود امکانات از تحصیل بازنماند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha