• شنبه / ۴ اسفند ۱۳۹۷ / ۱۳:۰۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 97120401640
  • منبع : نمایندگی همدان

یک داور بین‌المللی بسکتبال:

مشکلات مالی؛ مانع درخشش استعدادهای ورزشی همدان

مشکلات مالی؛ مانع درخشش استعدادهای ورزشی همدان

ایسنا/همدان با توجه به نزدیک شدن به هفته زن و گرامیداشت روز مادر، ایسنا در نظر دارد با معرفی زنان موفق استان در حوزه های مختلف با این بانوان موفق گفت‌وگویی داشته باشد و از موفقیت‌ها و مشکلات پیش روی آنان بگوید.

یک داور بین‌المللی بسکتبال با اشاره به کسب 20 مدال کشوری و استانی و دریافت گواهینامه بین‌المللی داوری کلینیک دبی، گفت: از سن 12 سالگی با شرکت در تیم‌های استانی به این رشته ورزشی علاقه مند شده و در تیم‌ها و لیگ‌های کشوری به افتخار آفرینی در این رشته ادامه دادم.

هانیه شهدوست در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه پس از اتمام دوره ورزشی برحسب علاقه‌ به داوری، در کلاس‌های مربوطه شرکت کرده است، مطرح کرد: در سال 2012 با برگزاری کلاس‌های داوری توسط فدراسیون بسکتبال تنها برای 2 خانم و 2 آقا، با داوری آشنا و با شرکت در آزمون بین‌المللی کلینک دبی موفق به دریافت گواهینامه بین‌المللی داوری شده‌ام.

این بانوی ورزشکار ادامه داد: خوشبختانه با پشتکار و حمایت خانواده در رشته مورد علاقه خود پیشرفت داشته‌ام؛ درحال حاضر ناظر فنی منطقه 4 وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مسئول کمیته داوران هیئت بسکتبال استان، مدرس رسمی فدراسیون و مشغول داوری در لیگ برتر و قهرمانی کشور نیز هستم.

این داور همدانی از ترجمه کتابی مربوط به قوانین بسکتبال برای علاقه‌مندان به این رشته خبرداد و افزود: به تازگی با کمک یکی از دوستانم موفق به ترجمه تفسیر قوانین بسکتبال و کسب رضایت توسط کمیته داوران شده‌ام.

شهدوست با اشاره به تعدادی از مسابقات مهم که موفق به کسب مدال شده است، بیان کرد: شرکت در هیئت بسکتبال، لیگ‌های کشوری، مسابقات قهرمانی کشور در زنجان ازجمله مهم‌ترین این مسابقات کشوری بوده‌اند.

مسئول کمیته داوران هیئت بسکتبال استان در رابطه با مشکلات موجود در این رشته، اظهار کرد: نبود حامی مالی و عدم ساماندهی مناسب همواره از مشکلات موجود دراین رشته است؛ استعدادهای بسیار خوبی در استان وجود دارند که به دلیل عدم حمایت مالی توانایی درخشش در سطوح عالی ورزشی را ندارند.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha