• سه‌شنبه / ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ / ۱۵:۵۱
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 98051507879
  • خبرنگار : 71619

عباس عظیمی مطرح کرد

نامشخص بودن وضعیت «موسسه هنرمندان پیشکسوت» در ادغام موسسات ارشاد

نامشخص بودن وضعیت «موسسه هنرمندان پیشکسوت» در ادغام موسسات ارشاد

مدیر موسسه هنرمندان پیشکسوت در مراسم تجلیل از هنرمندان مردادماهی با اشاره به راه‌اندازی تعاونی چندمنظوره برای پیشکسوتان گفت: موضوع ادغام در موسسات وزارت ارشاد درست است، اما نمی‌دانم برای موسسه ما چه اتفاقی می‌افتد.

به گزارش ایسنا، مراسم جشن تولد هنرمندان متولد مردادماه امروز (سه‌شنبه، ١۵ مردادماه) با اجرای صفیه آقاجانی در مجموعه باغ زیبا برگزار شد. سیدعباس عظیمی، مدیر عامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در این مراسم با تبریک تولد هنرمندان، به حضور محمد موسوی (مدیر کارخانه فیروز) اشاره کرد و گفت: شرط اشتغال در کارخانه ایشان معلولیت است و حدود ٩٠٠ معلول در این کارخانه مشغول کار هستند. از آن‌جا که تولدشان هم در مرداد است، امروز به عنوان عضو افتخاری موسسه از ایشان تقدیر می‌کنیم.

عظیمی با بیان این‌که تعداد هنرمندان عضو موسسه از مرز ٩٠٠ نفر عبور کرده است در ادامه گفت: سیاست دوستان این بود که دانشگاه علمی کاربردی را که قرار بود برای موسسه بگیریم، نداشته باشیم و این فرصت از دست ما رفت. همچنین درباره ادغام موسسات وزارت ارشاد باید بگویم موضوع ادغام موسسات درست است، اما نمی‌دانم برای موسسه ما چه اتفاقی می‌افتد و امیدوارم دوستان تدبیر درستی برای این موضوع بیندیشند. 

مدیر موسسه هنرمندان پیشکسوت ادامه داد: قصد داریم تعاونی چندمنظوره برای پیکسوتان راه‌اندازی کنیم. برای بازسازی ساختمان موسسه از وزارت ارشاد ناامید شدیم و چند روزی است که خودمان دست به کار شده‌ایم. 

در بخش بعدی مراسم، علی مرادخانی، معاون هنری پیشین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنانی کوتاه گفت: احترام به کسوت همیشه در کشور ما مرسوم بوده است. صاحب کسوت یک جایگاه اجتماعی دارد. من معتقدم هر کسی که مسئولیتی را به عهده می‌گیرد، باید کاری کند که در آینده هم باقی بماند. این موضوع را با آقای نوبخت هم مطرح کردم و از ایشان خواستم در حوزه فرهنگ و هنر هم کاری انجام دهند تا برای آینده باقی بماند. آقای عظیمی هم در موسسه هنرمندان پیشکسوت این کار را کرده‌اند. 

احمد ابراهیمی، مصطفی قیاس، پروین محبی، پرویز قلی‌زاده، جلال مقامی، بهرام حصیری، کریم قربانی علایی، احمد ناطقی، داریوش ارجمند، حسن ضرغامی، محمد طریقتی، داداش مهرآوری، ناصر انصاری، رحیم گلریز خاتمی، پری امیرحمزه، جمشید مجد وفایی، هادی آرزم، محمدحسن محب‌علی، محمد خاویان، سیدناصر هاشم‌زاده‌ هریسی، سیدجواد آشفته، آذر هاشمی، ابوالقاسم عرب و  محمد فیلی از مهمانان حاضر در این مراسم بودند که تولدشان جشن گرفته شد. 

همچنین از زنده ‌اد پرویز بهرام  و ناصر زرآبادی در این آیین یاد شد و از همسران آن‌ها که در مراسم حاضر بودند، تقدیر شد. 

داریوش ارجمند کیک تولد خود را در کنار همسرش برید. 

جلیل فرجاد، سعید امیرسلیمانی، زهرا سعیدی و رضا بنفشه‌خواه نیز از دیگر هنرمندان حاضر در این مراسم بودند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha