• سه‌شنبه / ۱۶ مهر ۱۳۹۸ / ۰۸:۵۱
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 98071612005
  • منبع : نمایندگی ایلام

در نشست فصلی مسئولین اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان عنوان شد:

ضرورت توجه بیشتر به پرورش در آموزش و پرورش

ضرورت توجه بیشتر به پرورش در آموزش و پرورش

ایسنا/ایلام مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان مجموعه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان را، نمونه‌ایی از یک نهاد فرهنگی موفق دانست که توانسته است بُعد دینی دانش‌آموزان را دنبال کند.

به گزارش ایسنا، «روح الله پارسی» در  نشست فصلی  مسئولین اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستانها و مناطق استان، اظهار کرد: یکی از مهمترین حوادث مهم چند ساله‌ی اخیر، حادثه‌ی اربعین حسینی است و ایلام به عنوان دروازه‌ی عتبات عالیات توانسته است خادمان خوبی برای زائرین اباعبدالله الحسین(ع) باشد.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان استان ایلام با اشاره به نقش اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان ایلام در راهپیمایی بزرگ اربعین تصریح کرد: امسال با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته درصددیم همچون سال گذشته در پایانه مرزی شهر مهران تنها موکب خدمت‌رسانی دانش‌آموزی را  جهت خدمت‌رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) برپا کنیم.

وی یکی دیگر از برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان ایلام را اعزام کاروان دانش‌آموزی اربعین ویژه اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان دانست و گفت: عضویابی هدفمند در سراسر استان از اهداف این اتحادیه است.

رستم زاد مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن تشکر از مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان، مجموعه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان را، نمونه ایی از یک نهاد فرهنگی موفق دانست که توانسته است بُعد دینی دانش آموزان را دنبال کند.

«اسفندیار  رستم‌زاد» مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام نیز ، سند تحول آموزش و پرورش را یکی از بازوان مجموعه‌های فرهنگی دانست و اظهار کرد: آموزش باید به سمت مبانی دینی و اسلامی جهت داده شود که متاسفانه در طول چند سال اخیر تکیه بر آموزش بیش از مباحث پرورشی است.

وی ادامه داد: وظیفه‌ی ذاتی آموزش و پرورش را  تربیت دانش‌آموزان آن هم در هر دو حوزه آموزشی و هم پرورشی دانست. که اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان تاکنون توانسته است بار عظیم پرورش را از دوش آموزش و پرورش بردارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha