• یکشنبه / ۲۸ مهر ۱۳۹۸ / ۱۴:۳۱
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 98072820489
  • خبرنگار : 50223

استاندار خبرداد

گزارش ضعیف برخی مدیران کهگیلویه و بویراحمد در حوزه اقتصاد مقاومتی به مقامات کشوری

گزارش ضعیف برخی مدیران کهگیلویه و بویراحمد در حوزه اقتصاد مقاومتی به مقامات کشوری

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد از گزارش عملکرد ضعیف برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی به مقامات کشوری خبرداد.

به گزارش ایسنا، "حسین کلانتری" یکشنبه، ۲۸ مهرماه در نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی کهگیلویه و بویراحمد ضمن انتقاد از کم‌کاری برخی دستگاه‌ها در اجرای مصوبات کارگروه اقتصاد مقاومتی استان، گفت: پیگیری نکردن پروژه‌های اقتصاد مقاومتی از برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، به مسئولان و مقامات کشوری گزارش شده است، البته اکثر مدیران عملکرد خوبی در این زمینه داشتند که از آنها تشکر می شود.

وی اظهارکرد: عملکرد مدیران در حوزه اقتصاد مقاومتی استان در سطح ملی دیده خواهد شد و مقایسه و ارزیابی می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی در اجرای مصوبات جلسات مصمم باشند، خاطرنشان کرد: این نوع مدیریت، مدیریت جهادی نیست و با چنین روندی استان توسعه پیدا نمی‌کند. مصوبه به دست دستگاه اجرایی رسیده و آن را در کشو میز و یا بایگانی گذاشته تا چند ماه بعد که جلسه تشکیل شود که این کار در شأن یک مدیر نیست.

کلانتری تصریح کرد: با مافوق کشوری دستگاه‌هایی که با وجود ابلاغ مصوبات هیچ اقدامی برای اجرای آنها انجام ندادند مکاتبه می‌شود تا در این زمینه تدبیری بیندیشند و این دستگاه‌ها باید در این زمینه به مافوق خود پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه رونوشت این مکاتبات نیز برای برای معاون اول رئیس‌ جمهور ارسال می‌شود، ادامه داد: عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان با ۳۰ استان دیگر مقایسه می شود که ارزیابی‌ها میزان پیگیری، جدیت و موفقیت مدیران را نشان می‌دهد بنابراین دستگاه‌ها باید مصمم به پیگیری مصوبات باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: یکی از مزیت‌ها و ظرفیت‌های این استان گیاهان دارویی است که باید از طریق استان صادر و برای استان ارزش افزوده داشته باشد.

کلانتری همچنین بیان کرد: زیرگذر منطقه گردشگری در مسیر محور"یاسوج- سی سخت" مورد توجه قرار گیرد و در برنامه راه و شهرسازی باشد.

وی در خصوص قطع درختان در مسیر جاده یاسوج- سی‌سخت تاکید کرد: جامعه حق دارد در خصوص منابع طبیعی و محیط زیست حساس باشد اما پروژه محور"یاسوج-سی‌سخت" حیاتی است و باید اجرا شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی جزء وظایف همه ماست، گفت: قانون در خصوص چنین پروژه‌هایی پیش‌بینی لازم را انجام داده و محور مطابق قانون احداث می‌شود.

کلانتری در ادامه خطاب به مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مطالعات تکمیلی ورودی تونل‌های جاده "یاسوج-سی‌سخت" برای اینکه کمترین خسارت به محیط زیست و درختان وارد شود صورت گیرد بنابراین تا زمان انجام مطالعات پروژه در این نقطه متوقف شود اما روند احداث مابقی مسیر ادامه یابد.

وی اظهارکرد: در خصوص قطع درختان بلوط محور یاسوج-سی‌سخت باید پاسخگوی افکار عمومی باشیم بنابراین همه جوانب و زوایا در نظر گرفته شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha