• یکشنبه / ۵ آبان ۱۳۹۸ / ۱۵:۴۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 98080502591
  • خبرنگار : 50004

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

امسال توجه ویژه ای به بصیرت افزایی در راهپیمایی 13 آبان شده است

امسال توجه ویژه ای به بصیرت افزایی در راهپیمایی 13 آبان شده است

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی به شور و شعور راهپیمایی ۱۳ آبان ماه امسال اشاره کرد و افزود: این راهپیمایی همه ساله برگزار می‌شود، اما امسال توجه ویژه‌ای به مسئله بصیرت افزایی شده است.

حجت الاسلام رسول برگی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اقدامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در راستای برپایی راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: برگزاری دو جلسه عمومی با دعوت از تمامی ادارات وتشکیل ۱۷ کمیته و برگزاری جلسات با آن‌ها از جمله اقدامات در راستای برگزاری متفاوت راهپیمایی ۱۳ آبان در مقایسه با سال‌های گذشته است.

برگی اضافه کرد: دعوت از دانشگاه‌های مختلف و حضور سخنرانان ویژه همچون صفاری هرندی، محسن رضایی و حجت‌الاسلام آل هاشم، اساتید دانشگاه تبریز و تهران و ایجاد ذهنیت در مردم قبل از شروع راهپیمایی و چند روز قبل از آن نیز از جمله اقدامات به منظور برگزاری شعوری راهپیمایی است.

وی از تشکیل پاتوق گروه سرود در پنج نقطه شهر خبر داد و گفت: انجام ویزیت‌های رایگان و بر پایی میز خدمت از دهم آبان ماه در مصلی تبریز و برگزاری رژه موتور سواران از دیگر برنامه‌ها بوده و بیش از ۴۵ بند در صورت جلسه ذکر شده است و تمامی ادارات و ارگان‌ها همگی حاضر هستند تا ۱۳ آبان امسال بهتر از همیشه برگزار شود.

وی، ۱۳ آبان را روز ملی مبارزه با استکبار جهانی عنوان کرد و افزود: علاوه بر دانش‌آموزان و دانشجویان، عموم مردم اعم از کسبه، ادارات، سازمان‌ها و احزاب، گروه‌ها و جناح‌های مختلف و هر کسی که داخل مجموعه نظام بوده و در مقابل تهدیدها علیه نظام، احساس وظیفه می‌کند، باید در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت کند.

برگی با تاکید بر ضرورت حضور در راهپیمایی سیزدهم آبان ماه بیان کرد: راهپیمایی تجمع و انتخابات همه ساله وجود دارد، اما هر سال تاکید می‌کنیم که امسال، حساس‌تر و متفاوت‌تر از سال گذشته است.

وی اضافه کرد: بدعهدی‌های آمریکا حتی به کسانی که نسبت به آمریکا خوش باور بودند هم ثابت شد، هر چند ممکن است این افراد در ظاهر این چنین نشان ندهند، اما در باطن باور دارند که آمریکا قابل اعتماد نیست.

وی خاطرنشان کرد: فشار، تحریم، تهدیدی و گرفتاری هایی که آمریکا تلاش دارد برای نظام و مردم ما ایجاد کند، به شرایط منطقه باز می‌گردد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در پایان متذکر شد: با توجه به شرایط مناطقی مانند بیروت و بغداد، تلاش می‌کنند تا جبهه مقاومت را بشکنند که اصلی‌ترین راس آن عبارت است از ایران.

وی یادآور شد: راهپیمایی 13 آبان امسال داخل حیاط مصلی در ضلع غربی جایگاه و مقابل ارک برگزار می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha