• چهارشنبه / ۸ آبان ۱۳۹۸ / ۱۵:۳۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 98080804214
  • خبرنگار : 50159

استقبال از مدال‌آوران زنجانی رقابت‌های آسیایی

استقبال از مدال‌آوران زنجانی رقابت‌های آسیایی
عکس از: روابط‌عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان

ایسنا/زنجان ورزشکاران زنجانی اعزامی به رقابت‌های آسیایی در رشته‌های مختلف مورد استقبال جمعی از مسئولان استان و اهالی ورزش زنجان قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا، مراسم استقبال از ورزشکاران اعزامی به رقابت‌های آسیایی در رشته‌های مختلف، ظهر امروز در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد که در این مراسم نماینده عالی دولت در استان زنجان و چند تن از مسئولان استانی، با اهدای شاخه گلی از ورزشکاران مدال‌آور قدردانی و تجلیل کردند.

بهمن نصیری و زینب نوروزی دو ورزشکار زنجانی اعزامی به رقابت‌های روئینگ قهرمانی آسیا بودند که به همراه هما خاتمی به‌عنوان مربی در این مسابقات حضور داشته و موفق به کسب یک مدال طلا و ۳ نشان برنز شدند که نصیری در در روئینگ تک‌نفره سنگین وزن مردان با ثبت زمان ۷ دقیقه و ۱۵ ثانیه و ۶ صدم‌ثانیه بالاتر از حریفانی از ازبکستان و کره‌جنوبی قرار گرفت و به مدال طلای این ماده دست پیدا کرد.

این ورزشکار در روئینگ چهارنفره سنگین وزن نیز به همراه سه ملی‌پوش دیگر از کشورمان با ثبت رکورد ۶ دقیقه و ۵ ثانیه و ۳۶ صدم‌ثانیه پس از پاروزنان ازبکستان و هند بر سکوی سوم آسیا ایستاد و صاحب مدال برنز شد. زینب نوروزی، دیگر قایقران زنجانی حاضر در این رقابت‌ها نیز در روئینگ دونفره سبک وزن بانوان با ثبت زمان ۷ دقیقه و ۴۰ ثانیه و ۱۲ صدم‌ثانیه بعد از قایقرانانی از چین و کره‌جنوبی در جایگاه سوم ایستاد و مدال برنز را بر گردن آویختند.

این ملی‌پوش شایسته زنجانی در رقابت تعیین خط روئینگ چهارنفره سبک وزن بانوان نیز به همراه سه ملی‌پوش دیگر از کشورمان با تیم‌های ویتنام، هنگ‌کنگ، کره‌جنوبی و ژاپن مصاف کرد که عنوان دومی را بعد از تیم ژاپن از آن خود کرد و راهی فینال شد. تیم چهارنفره روئینگ سبک وزن بانوان ایران در دیدار پایانی این ماده بعد از تیم‌های ژاپن و ویتنام در جایگاه سوم ایستاد تا مدال برنز را تصاحب کند.

محمد رحمتی، یکی دیگر از ورزشکاران زنجانی حاضر در این مراسم بود که این ورزشکار در دومین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری تریال قهرمانی آسیا که در شهر جاکارتای اندونزی برگزار شد، مدال طلا را در کلاس ۲۰ اینچ از آن خود کرد. در کلاس ۲۰ اینچ دومین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری تریال قهرمانی آسیا، محمد رحمتی از زنجان با پشت سر گذاشتن حریفان خود توانست عنوان قهرمانی را به دست آورده و مدال طلای این بخش را از آن خود کند.

الهه قلی‌فلاح نیز که چندی پیش توانسته بود نشان شجاعت کمیته بین‌المللی پارالمپیک را دریافت کند، در این مراسم حضور داشت. این ملی‌پوش زنجانی پارااسکی ایران در جریان مراسم تقدیر از بهترین‌های بازی‌های پارالمپیک زمستانی ۲۰۱۸ پیونگ‌چانگ که توسط کمیته بین‌المللی پارالمپیک و در شهر بن برگزار شد، نشان شجاعت را دریافت کرد. این جایزه هر دو سال یک‌بار به ورزشکاری اهدا می‌شود که تلاش می‌کند آنچه را که برای عموم مردم دست‌نیافتنی و غیرقابل پیش بینی است، محقق سازد، در حالی که خود همواره آن را به‌عنوان یک حقیقت دست‌یافتنی می‌داند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha