• دوشنبه / ۱۳ آبان ۱۳۹۸ / ۱۳:۲۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 98081307676
  • منبع : نمایندگی همدان

علت تعطیلی استخر بانوان تویسرکان چه بود؟

علت تعطیلی استخر بانوان تویسرکان چه بود؟

ایسنا/همدان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان گفت: استخر شنای بانوان تویسرکان ظرف ۱۰ روز آینده فعالیت خود را از سر می گیرد.

علی حقیقی در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به طرح برخی شایعات مبنی بر تعطیلی استخر شنای بانوان تویسرکان به علت نقص فنی و سازه ای اظهار کرد: این استخر هیچ گونه مشکل فنی، تجهیزاتی و سازه ای ندارد و پس از برگزاری مراحل قانونی واگذاری به صورت مزایده، فعالیت خود را از سر می گیرد.

وی افزود: استخر شنای بانوان تویسرکان، اردیبهشت ماه امسال توسط وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری رسید و در اختیار بانوان شهرستان قرار گرفت اما براساس ضوابط قانونی وزارت ورزش و جوانان و تذکر قانونی سازمان بازررسی، این استخر باید از طریق مزایده واگذار شود این در حالیست که از همان ابتدا ساخت اتاق احیا، جا کفشی و رختکن جزء تعهدات اجرایی پیمانکار استخر شنای بانوان نبود و همین مسئله موجب طولانی شدن روند فعالیت این استخر شد.

حقیقی اضافه کرد: کسی که می خواهد استخر شنای بانوان را از طریق مزایده در اختیار بگیرد باید شناسه ملی و کد اقتصادی داشته باشد که برخی داوطلبان در این زمینه از این موارد برخوردار نبودند و این موضوع نیز بر تأخیر در روند فعالیت دوباره استخر اثر گذاشت.

وی تصریح کرد: نمی توانیم با عجله و بدون درنظر گرفتن جنبه های فنی و تخصصی، استخر شنای بانوان تویسرکان را به هرکسی واگذار کنیم چرا که به تجهیزات استخر آسیب وارد می شود و در این مزایده بانوان ناجی در اولویت هستند.

حقیقی با اشاره به بررسی طرح های مختلف برای بخش تجهیزاتی استخر شنای بانوان تویسرکان بیان کرد: نصب تخته های شروع در حالت مسابقه ای، ایجاد استخر بادی کوچک برای نونهالان و فراهم کردن فضا برای رشته ورزشی واترپلو سه طرح نهایی در این بخش به حساب می آیند.

وی گفت: طرح استخر شنای بانوان تویسرکان سال ۸۶ کلنگ زنی و در سال ۸۷ عملیات اجرایی آن آغاز شد و با صرف بیش از چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون اعتبار در اردیبهشت ماه امسال با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان در پایان یادآور شد: این استخر ۱۵ خرداد امسال در اختیار بانوان شهرستان قرار گرفت اما پس از فعالیت ۴۰ روزه خود به منظور رعایت مراحل قانونی واگذاری از طریق مزایده، وقفه ای در روند فعالیتش ایجاد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha