• یکشنبه / ۱۹ آبان ۱۳۹۸ / ۲۳:۳۷
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 98081912047
  • خبرنگار : 50311

شیرمحمدی:

تیم ملی اسلالوم کشور با مشکلات مالی مواجه است

تیم ملی اسلالوم کشور با مشکلات مالی مواجه است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرمربی تیم ملی قایقرانی اسلالوم، گفت: تیم ملی با مشکلات مالی دارد، فدراسیون تا جایی که در توانش هست کمک می کند اما کافی نیست.

"اسفندیار شیرمحمدی" در بازدید از غرفه ایسنا در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: در حال آماده سازی برای ششمین اردوی مسابقات آسیایی دوم فروردین ۹۹ تایلند و همچنین کسب سهمیه ۲۰۲۰ هستیم.
وی اظهار کرد: سه مرحله از اردوها را در یاسوج برگزار کردیم که از دید بنده به عنوان یک مربی بهترین نقطه ایران از نظر ارتفاع، امکانات و کمک مسئولین برای پیشبرد اهداف تیم ملی و رسیدن به کسب مدال آسیایی و سهمیه المپیک ۲۰۲۰ است.
سرمربی تیم ملی قایقرانی اسلالوم بیان کرد: همزمان با برگزاری این سه اردو استعدادهای خوبی را در این استان کشف و چند نفر را شناسایی کرده و در صورت نیاز از این افراد استفاده خواهم کرد.


شیرمحمدی با بیان اینکه تیم ملی تنها مشکلات مالی دارد، ادامه داد: فدراسیون تا جایی که در توانش هست کمک می کند اما کافی نیست و ما را به نتیجه نمی رساند، باید به فدراسیون کمک شود.
وی ادامه داد: با چندین ارگان، شرکت و سرمایه داران برای حمایت از تیم صحبت کردیم.
سرمربی تیم ملی قایقرانی اسلالوم تصریح کرد: ورزشکاران این تیم عنوان دار آسیایی هستند و می توانند با این وضعیت تکرار کسب این مدال ها را داشته باشند اما هدف اصلی تیم کسب سهمیه المپیک است که اگر حمایت شود آمادگی کسب این سهمیه را دارد.
به گزارش ایسنا، شیرمحمدی افزود: اعضای تیم ملی قایقرانی شامل ورزشکاران از استان های تهران، مازندران، گیلان و چهارمحال و بختیاری می شود.
وی عنوان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در این تیم ورزشکار ندارد اما در آینده نزدیک از استان حداقل یک نفر را می توانیم انتخاب کنیم.

تیم ملی اسلالوم از حمایت مالی خاصی نشد
همچنین "امیر رضا نژاد"، کاپیتان تیم ملی جوانان و قایقرانان زیر ۲۳ سال و مدال دار طلا و برنز ۲۰۱۸ و مدال برنز دونفره ۲۰۱۷، گفت: به دلیل وجود رودخانه‌ها، ظرفیت‌ها، زیرساخت‌ها و ارتفاع مناسب و هیئت استانی فعال، استان کهگیلویه و بویراحمد را برای سومین بار به منظور اردوی تیم ملی انتخاب کرده ایم.
وی افزود: با وجود اینکه تیم ملی اسلالوم از مسابقات آسیایی با دست پر برگشت از طرف فدراسیون و وزارت خانه حمایت مالی خاصی نشد.
رضا نژاد عنوان کرد: افراد تیم از لحاظ مالی و نبود امکانات و پیست مصنوعی در مضیقه هستند و استفاده از پیست های طبیعی از جمله آسیب هایی که به واسطه سنگ های درون رودخانه به افراد و وسیله ها وارد شده مخاطرات زیادی دارد و همین موارد است که تیم را از کشورهای رقیب عقب می اندازد.
وی اظهار کرد: ورزشکاران حقوق دریافت نمی کنند و بیرون از اردو کار می کنند و سختی های کار چند برابر می شود.
کاپیتان تیم ملی قایقرانی اسلالوم جوانان ادامه داد: به ازای هر ورزشکار یک قایق و پارو وجود دارد که اگر آسیب ببیند از تمرین عقب می افتند بنابراین درخواست حامی مالی داریم.

یاسوج ظرفیت تبدیل به پایگاه اسلالوم جنوب کشور را دارد
احمد گنجی، رئیس هیئت قایقرانی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بازدید گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد از ۲۱ تا ۲۴ آبان ماه میزبان مسابقات قهرمانی اسلالوم زیر ۱۶سال پسران و دختران کشور است که در پارک مهرورزی شهر یاسوج با حضور رئیس فدراسیون قایقرانی برگزار خواهد شد.
وی افزود: یاسوج ظرفیت تبدیل به پایگاه اسلالوم جنوب کشور را دارد.

میزبانی مسابقات ورزشی در معرفی کهگیلویه و بویراحمد موثر است
به گزارش ایسنا "مجتبی جعفری" عضو هیئت رئیسه هیئت قایقرانی استان کهگیلویه و بویراحمد، نیز گفت: با توجه به اینکه یکی از بهترین میزبانی ها برای تیم قایقرانی استان کهگیلویه و بویراحمد بوده توقع همکاری ویژه از نهادها و دستگاه‌های استان داریم.
وی بیان کرد: میزبانی چنین مسابقات و یک اختتامیه خاص می تواند بسیاری از نگاه ها را به استان جذب کند و در معرفی استان کهگیلویه و بویراحمد نقش بسزایی داشته باشد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha