• شنبه / ۲۵ آبان ۱۳۹۸ / ۱۱:۳۴
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 98082516083
  • خبرنگار : 50204

یک مسئول خبر داد:

ثبت نام 375 طرح دریافت تسهیلات رونق تولید در استان مرکزی

ثبت نام 375 طرح دریافت تسهیلات رونق تولید در استان مرکزی

ایسنا/مرکزی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۷۵ طرح رونق تولید و ۲۵۱ طرح در بحث تبصره ۱۸ در استان مرکزی ثبت‌نام شده‌ است.

محمدرضا حاجی‌پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صیانت از فرصت‌های موجود اشتغال و ظرفیت تولیدی کشور سیاست کلی دولت و وزارت صمت بوده و جهت‌گیری اصلی رونق تولید نیز به سمت پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش برای حفظ وضع موجود است.

وی افزود: در راستای رونق تولید هدفگذاری سال گذشته برای استان ۱۲ هزار میلیارد ریال بود که تا پایان سال ۱۵ هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال محقق شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی با اشاره به آخرین وضعیت تسهیلات رونق تولید این استان در سال جاری تصری کرد: ۳۷۵ مورد تقاضا در راستای این طرح ثبت شده که ۱۶۶ طرح به مبلغ چهار هزار و ۸۳۷ میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی شده است.

حاجی پور افزود: از این تعداد، ۲۵ طرح به مبلغ ۶۸۲ میلیارد ریال مصوب و ۱۹ طرح به مبلغ ۵۱۱ میلیارد ریال پرداخت شده، همچنین ۱۵ طرح در این مدت به مبلغ ۳۹۱ میلیارد ریال به صورت انتقالی از سال ۹۷ پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۳۷ مورد تسهیلات از ابتدای سال جاری تاکنون به مبلغ هزار و ۷۷۶ میلیارد ریال به صورت مستقیم در این استان پرداخت شده است.

رئیس سازمان صمت استان مرکزی با اشاره به ثبت نام ۳۷۵ واحد جهت دریافت تسهیلات از ابتدای سال جاری اضافه کرد: سال گذشته  ۷۲۸ طرح رونق تولید در استان مرکزی ثبت نام شد، اما امسال این طرح در قالب رونق تولید و تبصره ۱۸ پرداخت شده و از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۷۵ طرح رونق تولید و ۲۵۱ طرح در بحث تبصره ۱۸ در این استان ثبت‌نام شده ‌است.

حاجی‌پور گفت: از ۲۵۱ طرح ثبت‌نام شده در راستای تبصره ۱۸ این استان، ۷۲ طرح به مبلغ ۶ هزار و ۷۳ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده که ۱۱ طرح با اعتباری بالغ بر ۶۹۵ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال مصوب و ۹ طرح با ۶۲۰ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال پرداخت شده ‌است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha