• سه‌شنبه / ۲۸ آبان ۱۳۹۸ / ۱۴:۳۸
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 98082818395
  • خبرنگار : 50126

به مدت سه روز و از فردا 29 آبان

اولین رویداد سبک زندگی و سلامت منطقه‌ای غرب کشور در ایلام برگزار می‌شود

اولین رویداد سبک زندگی و سلامت منطقه‌ای غرب کشور در ایلام برگزار می‌شود

ایسنا/ایلام رئیس پارک علم و فناوری استان ایلام از برگزاری اولین رویداد سبک زندگی و سلامت منطقه‌ای غرب کشور از 29 آبان به مدت سه روز در ایلام خبر داد.

دکتر  «کامران طاهرپور» در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه این رویداد با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مهم کشور اشتغال است و در دنیای امروزه رویکردها به سمت توسعه اقتصاد دانش‌بنیان پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه وفاق مراکز علمی بر روی  برگزاری استارتاپ‌ها است، تصریح کرد: به دلیل اهمیت موضوع با همکاری علوم پزشکی چنین رویدادی طراحی شده است تا گام موثری در توسعه اکوسیستم استارتاپی برداریم.

رئیس پارک علم و فناوری استان ایلام، گفت: این استارتاپ با حضور اساتید و دانشجویان علوم پزشکی خواهد بود، پیش بینی می‌شود بیش از 50 ایده در این رویداد مورد حمایت قرار بگیرد.

طاهرپور خاطرنشان کرد: تمام ایده پردازان این رویداد در مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی می‌توانند مستقر شوند و از آنان حمایت می‌شود. 

وی ضمن اشاره به هدف برگزاری رویداد گفت: ترویج کارآفرینی و فرهنک کسب و کار از مهمترین اهداف این رویداد است.

رئیس پارک علم و فناوری استان ایلام با بیان اینکه این رویداد اولین رویداد منطقه‌ای غرب کشور در حوزه سلامت و سبک زندگی است، تصریح کرد: سعی شده سرمایه‌گذارها در این رویداد حضور داشته باشند تا یک رویداد با کیفیت داشته باشیم.

«غلامرضا کلوندی» معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز اظهار کرد: استارتاپ پل بین دانشگاه و صنعت است و  تلاش ما این است که این ارتباط تقویت شود.

وی ابراز امیدواری کرد ایده‌های مطرح شده به کسب و کار بینجامد و و بتوانند در راه رونق اشتغال تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha