• چهارشنبه / ۲۹ آبان ۱۳۹۸ / ۲۱:۰۴
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 98082919354
  • منبع : نمایندگی ایلام

با حضور خودجوش در تظاهرات بر ضد مخلان امنیت،

مردم ایلام بار دیگر بصیرت خود را به نمایش گذاشتند

مردم ایلام بار دیگر بصیرت خود را به نمایش گذاشتند

ایسنا/ایلام امروز مردم همیشه در صحنه‌ی ایلام بار دیگر به ندای رهبر انقلاب اسلامی لبیک گفتند و به دشمنان گفتند که امنیت و صلابت کشور را پاس می‌دارند و همواره از این نعمت بزرگ محافظت می‌کنند و میدان امام خمینی(ره) تا میدان 22 بهمن صحنه‌های بیداری این مردم را بار دیگر در خاطره‌ی خود ثبت کرد.

 سردار «جمال شاکرمی» فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان، در جمع مردم ایلام اظهار کرد:  در جریان‌های اغتشاشات اخیر مردم و دستگاه‌های امنیتی با هوشیاری و درایت باعث خاموشی فتنه‌ها و بر هم زدن خواب شوم دشمن علیه ایران اسلامی شدند و بار دیگر با حضور در صحنه انقلاب محور شرارت آمریکا را به ذلت و خواری کشاندند.

وی گفت:  آمریکا و همپیمانانش شعار حقوق بشر می‌زنند، اما مردم عادی و بیگناه را به خاک و خون می‌کشند و ایران را از حق داشتن انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای محروم می‌کنند و در نقاط مختلف دنیا گروهک‌های تروریستی را ساماندهی می‌کند تا در کشورهای آزادیخواه و استقلال‌طلب از جمله ایران و کشورهای جبهه‌ مقاومت ایجاد آشوب و فتنه کند و در جریان آشوب‌های اخیر ایران نیز هدایت‌گر مزدوران اغتشاش‌گر بود که با هوشیاری مردم و دستگاه‌های امنیتی با ناکامی مواجه شدند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ادامه داد: دشمنان وقتی نتواستند در جنگ‌های نیابتی صدای اسلام و انقلاب را در منطقه خاموش کنند به دنبال نفوذ با هدف ایجاد تفرقه در بین مردم و مسئولان کشورهای جبهه مقاومت از جمله ایران بودند اما بصیرت و آگاهی مردم و مسئولان، گوش به فرمان رهبری دشمن را در رسیدن به اهداف و مقاصدشان ناامید کردند.

شاکرمی  گفت: ایران از همان زمان شکل‌گیری انقلاب تاکنون با تکیه به ظرفیت‌ها و منابع داخلی موجب یاس و سرخوردگی دشمنان و جبهه استکبار شده است و عدم نگاه ایران اسلامی به خارج موجب خشم و عصبانیت آمریکا و همپیمانانش شده است.

وی با بیان اینکه حمایت همیشگی مردم از انقلاب باعث سربلندی ایران اسلامی و سرخوردگی دشمنان در جهان شده است، تصریح کرد:  مردم استان ایلام  همواره از پیشتازان حضور در صحنه‌های حساس انقلاب هستند و بار دیگر بصیرت خود را به خوبی نشان دادند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha