• دوشنبه / ۱۱ آذر ۱۳۹۸ / ۰۸:۴۲
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 98091107174
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

ثبت نام شش داوطلب در دومین روز ثبت نام داوطلبین نمایندگی مجلس یازدهم در هرمزگان

 ثبت نام شش داوطلب در دومین روز ثبت نام داوطلبین نمایندگی مجلس یازدهم در هرمزگان

ایسنا/هرمزگان ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس در استان از ۱۰ آذرماه جاری همزمان با سراسر کشور آغاز شد و به‌مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.برهمین اساس و طبق روال انتخابات گذشته این خبرگزاری روزانه با تهیه گزارش های خبری و تصویری روزانه اقدام به آخرین اخبار و اطلاعات پیرامون ثبت نام داوطلبین نمایندگی مجلس یازدهم در استان هرمزگان خواهد کرد.

دومین روز ثبت نام از داوطلبین نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان هرمزگان با ثبت نام شش داوطلب به پایان رسید.

امروز ستاد انتخابات حوزه مرکزی استان هرمزگان در بندرعباس شاهد ثبت نام سه نفر، حوزه شرق هرمزگان در میناب شاهد ثبت نام دو نفر و حوزه غرب هرمزگان در بندرلنگه بدون ثبت نامی به کار خود پایان داد.

همچنین یک داوطلب در محل ستاد انتخابات وزارت کشور نیز برای حوزه بندرعباس نیز ثبت نام کرد. همگی داوطلبین ثبت نامی امروز مرد بودند. بدین ترتیب مجموع ثبت نامی ها در استان هرمزگان به ۱۴ نفر رسید.

از موارد جالب ثبت نامی امروز ثبت نام ارسلان صلاحی نژاد از بشاگرد و یوسف عبداللهی از سیریک در حوزه شرق هرمزگان بود. همچنین تکمیل و تأئید ثبت نام غلامرضا نظر نژاد از چهره های شاخص شرق هرمزگان که فرمانداری شهرستان رودان در دولت نهم و دهم را در کارنامه دارد به فردا موکول شد.

گزارش ایسنا از آخرین ثبت نامی های روز دوم

در حالی دومین روز ثبت نام از داوطلبین نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان هرمزگان آرام تر از روز نخست سپری می شود که تاکنون دو نفر موفق به ثبت نام و دو نفر دیگر در حال ثبت نام هستند.

در حوزه مرکزی بندرعباس نیز دو نفر موفق به ثبت نام شده و یک نفر دیگر در حال طی کردن مراحل ثبت نام است که هر سه نیز مرد هستند.

همچنین در حوزه شرق هرمزگان امروز تنها یک نفر مراجعه و در حال طی کردن روند ثبت نام است."غلامرضا نظرنژاد" که مدیریت هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان و فرماندار شهرستان رودان در دولت نهم و دهم را در کارنامه دارد دقایقی پیش وارد فرمانداری میناب شد و در حال طی کردن روند ثبت نام است.

 تنور ثبت نام داوطلبین در حوزه غرب بندرلنگه نیز همچنان خاموش و امروز بدون هیچ ثبت نامی مانند روز نخست به کار خود پایان داد.

حواشی روز دوم ثبت نام داوطلبین نمایندگی مجلس در هرمزگان

در حالی دومین روز ثبت نام از داوطلبین نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان هرمزگان از ساعت ۸ صبح کلید خورده است که تنها یک داوطلب مرد در حوزه مرکزی بندرعباس مشغول به طی کردن مراحل ثبت نام است.

همچنین حوزه شرق هرمزگان به مرکزیت میناب و حوزه غرب هرمزگان به مرکزیت بندرلنگه روز آرام و بدون داوطلبی را تاکنون سپری می کنند.

از حواشی ثبت نام امروز می توان به استقرار خبرنگاران در جایگاه در نظر گرفته شده اشاره کرد هرچند برخلاف استان هایی نظیر فارس، تهران، خوزستان و خراسان رضوی طبق تصاویر ارسال شده، همچنان تصویربرداران از حضور در محل ثبت نام داوطلبین محروم مانده اند و علی رغم پیگیری های فراوان همچنان با درب بسته ستاد انتخابات حوزه مرکزی بندرعباس مواجه هستند!

ثبت نام ۸ داوطلب نمایندگی مجلس در حوزه های انتخاباتی استان در روز نخست

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: در روز اول ۷  نفر به ستادهای انتخاباتی استان و یک نفر به وزارت کشور مراجعه و ثبت نام قطعی کردند.

سعید ناجی با بیان این مطلب افزود: روز گذشته(۱۰ آذر) ۸ نفر در سه حوزه های انتخاباتی استان ثبت‌نام قطعی داشته‌اند که از این تعداد یک نفر خانم هستند.

وی اضافه کرد: بیشترین تعداد افراد ثبت نام کننده در حوزه انتخابیه مرکزی با ۶ نفر و کمترین میزان مربوط به حوزه غرب بوده که تاکنون برای ثبت نام  مراجعه ای نداشته است.

رییس ستاد انتخابات استان هرمزگان خاطر نشان کرد: از ۸ نفری که در نخستین روز ثبت نام در انتخابات مجلس، فرآیند ثبت نام خود را بطور کامل طی کرده‌اند،  ۳ نفر دارای مدرک دکترا، ۵ نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد  هستند.

ناجی تصریح کرد: همچنین ۶ نفر از ثبت نام کنندگان در بازه سن ۳۰ الی ۵۰ سال، ۲ نفر در بازه سنی ۵۰ الی ۷۰ سال هستند.

راه اندازی جایگاه ویژه اصحاب رسانه در فرمانداری بندرعباس

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان در بازدید از حوزه انتخابیه مرکز در محل فرمانداری بندرعباس بر راه اندازی جایگاه مناسب خبرنگاران برای پوشش خبری ثبت نام کنندگان و داوطلبین تاکید کرد.

 فاطمه رکن الدینی روز گذشته(۱۰ آذر)  با حضور در ستاد انتخابات هرمزگان طی بازدید از  این ستاد ، در جمع اصحاب رسانه حضور یافت و به مشکلات خبرنگاران پاسخ گفت.
 
 در این بازدید رئیس کمیته اطلاع رسانی  ستاد انتخابات استان هرمزگان ضمن قدردانی از تلاش های اصحاب رسانه و خبرنگاران در پوشش اخبار و رویداد های ثبت نام داوطلبان انتخابات  مجلس شورای اسلامی، بر پیش بینی جایگاه مناسب برای خبرنگاران تاکید کرد و گفت: با توجه به نبودن فضای مناسب،مکانی ویژه و اختصاصی برای جایگاه خبرنگاران  تا پایان زمان ثبت نام در نظر گرفته شود.

 گفتنی است  پس از این بازدید جایگاه ویژه ای برای مکان مصاحبه در فرمانداری بندرعباس راه اندازی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha