• چهارشنبه / ۲۰ آذر ۱۳۹۸ / ۱۲:۳۱
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 98092015072
  • منبع : نمایندگی آذربایجان غربی

طرح زمستانه پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی آغاز شد

طرح زمستانه پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی آغاز شد

ایسنا/آذربایجان غربی طرح زمستانه پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی همزمان با سراسر کشور با همکاری عوامل انتظامی، امدادی و خدماتی در محورهای برون شهری آغاز شد.

آیدین رحمانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی امروز 20 آذرماه در مراسم افتتاحیه و رزمایش ترافیکی انتظامی طرح زمستانی پلیس در ارومیه اظهار کرد: طرح زمستانی پلیس راه از امروز و با هدف زمستان کم حادثه و سفر راحت تر مسافران و با همکاری ارگان های مختلف ترافیکی، انتظامی و امدادی آغاز شد.

رحمانی با اشاره به موقعیت مرزی استان خاطر نشان کرد: در آذربایجان غربی به دلیل وجود ۵ پایه مرزی رسمی کشور و هم مرزی با ۳ کشور به صورت مستقیم و یک۱ کشور با واسطه شرایط ویژه مسافرتی حاکم است و استان در تمامی اوقات سال پرتردد بوده و این وظیفه ارگان های دخیل در طرح زمستانی را سنگین تر می کند.

وی افزود: امید است تلاش های شبانه روزی ارگان مختلف حاضر در این رزمایش سبب ارتقا آسایش و امنیت مسافران در جاده استان شود.

سرهنگ جلال عباس زاده معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان نیز در این مراسم اظهار کرد: نیروی انتظامی در کنار سایر ارگان های حاظر در طرح زمستانی در خدمت مسافران زمستانی خواهد بود.

وی افزود: نیروی انتظامی در تلاش است با توجه به شرایط خاص آذربایجان غربی و جاده کوهستانی و پر خطر استان به ویژه در زمستان به دلیل برف و کولاک  سفر ایمنی را برای مسافران مهیا کند.

سرهنگ عباس زاده در خصوص اقدامات نیرو انتظامی تاکید کرد:از امروز تا ۱۲ اسفند ماه برای نظم بخشی به جاده های استان ۱۰۰ تیم در جاده ها به صورت شبانه روزی در خدمت مردم خواهند بود.

وی ادامه داد: ۱۰ تیم نیز به صورت نا محسوس در جاده ها مستقر خواهند بود و یک تیم ثابت در گردنه قوشچی مستقر خواهد شد تا حوادث جاده ای به حداقل برسد.

به گزارش ایسنا، طرح زمستانی پلیس از ۲۰ آذرماه آغاز و تا ۲۰ اسفندماه سال جاری در استان اجرا می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha