• شنبه / ۲۳ آذر ۱۳۹۸ / ۱۵:۰۳
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 98092316961
  • خبرنگار : 50059

برای ساخت یک مجتمع درمانی؛

تفاهم‌نامه جهاد دانشگاهی و بسیج سازندگی قزوین منعقد شد

تفاهم‌نامه جهاد دانشگاهی و بسیج سازندگی قزوین منعقد شد

ایسنا/قزوین با انعقاد تفاهم‌نامه جهاد دانشگاهی و بسیج سازندگی قزوین ساخت مجتمع تحقیقاتی، درمانی و آموزشی جهاد دانشگاهی قزوین وارد فاز جدیدی شد.

کلنگ ساخت مجتمع تحقیقاتی، درمانی و آموزشی جهاد دانشگاهی استان قزوین روز یکشنبه، ششم مردادماه سال ۹۸ با حضور حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، عبدالمحمد زاهدی استاندار وقت قزوین و جمعی از مسئولان استان به زمین زده شده بود.

این مجتمع در زمینی به مساحت دوهزار و ۱۶۲ متر مربع و ۸ هزار و ۶۹۸ متر زیربنا در پنج طبقه با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان احداث می‌شود که دارای بخش‌هایی از جمله شیمی‌درمانی، آزمایشگاه پاتوبیولوژی، درمانگاه ناباروری، مرکز جامع توان‌بخشی، ماموگرافی، طب تسکینی، بخش‌های آموزشی و پشتیبانی خواهد بود.

ظهر امروز نیز تفاهم‌نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی استان و سازمان بسیج سازندگی قزوین برای ساخت این مجتمع تحقیقاتی، درمانی و آموزشی واقع در منطقه مینودر جنب درمانگاه بیمارستان ولایت منعقد و به امضای فرشاد پیله چی رئیس جهاد دانشگاهی استان و سرهنگ مهدی صادق پور مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین رسید.

تفاهم نامه‌ای ۵ ساله بین جهاد و بسیج سازندگی قزوین

به گزارش ایسنا، فرشاد پیله‌چی در حاشیه انعقاد این تفاهم‌نامه به ایسنا گفت: یکی از برنامه‌های توسعه‌ای جهاد دانشگاهی استان قزوین ساخت این مجتمع است لذا تعاملاتی با بسیج سازندگی انجام شد تا بدین واسطه زمینه ساخت این مجتمع در سطح استان سرعت بیشتری به خود بگیرد.

وی با بیان اینکه این تفاهم‌نامه پنج ساله است، افزود: طبق این تفاهم‌نامه قرار است شرایط و مواد لازم برای ساخت این مجتمع از سوی جهاد دانشگاهی به‌عنوان دستگاه بهره‌بردار آماده شود تا بسیج سازندگی استان بتواند در طول این مدت این مجتمع بزرگ را به مرحله بهره‌برداری برساند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین تصریح کرد: طبق این تفاهم‌نامه زمینه تعامل این دو نهاد نیز فراهم شده و در حوزه‌های فرهنگی و آموزشی جهاد آماده همکاری و ارائه خدمات به بسیج سازندگی است.

ساخت مراکز درمانی از اولویت‌های استان است

سرهنگ مهدی صادق‌پور نیز با بیان اینکه این تفاهم‌نامه در راستای ساخت مجتمع تحقیقاتی، درمانی و آموزشی جهاد دانشگاهی استان قزوین منعقد شده است، گفت: کمبود فضای آموزشی و درمانی یکی از دغدغه‌های استان است از این‌رو با دستور فرماندهی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بسیج سازندگی آمادگی خود را برای ساخت مجتمع تحقیقاتی، درمانی و آموزشی جهاد دانشگاهی اعلام کرد.

وی ادامه داد: با به نتیجه رسیدن رایزنی‌های صورت گرفته بین جهاد دانشگاهی و بسیج سازندگی تفاهم‌نامه‌ای امروز به امضا رسید و ساخت این مجموعه بر عهده سازمان بسیج سازندگی قرار داده شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود با توجه به اولویت موجود در حوزه ساخت مراکز درمانی در استان این مجتمع با هزینه‌ای کم و در حداقل‌ترین زمان ممکن ساخته شود و در اختیار شهروندان جهت استفاده از خدمات ارائه‌شده در آن قرار بگیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha