• پنجشنبه / ۲۸ آذر ۱۳۹۸ / ۰۸:۳۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 98092821185
  • خبرنگار : 50038

فرماندار ملایر اعلام کرد

پرداخت تسهیلات به ۱۶۳ طرح اشتغالزا در ملایر

پرداخت تسهیلات به ۱۶۳ طرح اشتغالزا در ملایر

ایسنا/همدان فرماندار ویژه ملایر گفت: ۲۰۰ طرح در ۲۰۰ روستای شهرستان به ‏عنوان یکی از طرح‌های ابتکاری در حال انجام و پیگیری است.‏

قدرت الله ولدی شامگاه چهارشنبه 27 آذر ماه در جلسه شورای معاونان فرمانداری ملایر، افزود: ظرف سه ماه گذشته با پیگیری انجام شده تسهیلات لازم برای ۱۶۳ طرح پرداخت و منجر به اشتغالزایی در روستا شده است و بقیه طرح ها نیز درحال انجام هستند.

وی اظهارکرد: در این طرح ها افراد تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی در اولویت قرار دارند و در هر روستاحداقل یک طرح باید انجام شود و در روستاهایی که ظرفیت و پتانسیل بیشتری دارند طرح های بیشتری اجرا می شود.

فرماندار ملایر با بیان اینکه در هفت ماهه امسال توانستیم با همتی که در ملایر وجود داشت سهمیه اشتغال یک ساله شهرستان را کامل کنیم، گفت: طرح های اشتغالزایی خوبی در شهرستان در حال انجام است که با اتمام آنها آمار اشتغال ملایر بر اساس آمار واقعی و ثبت شده در سامانه بیشتر می شود.

ولدی در ادامه بیان کرد: با استفاده از تجربیاتی که در سیلاب ابتدای سال داشتیم نقاط ضعف در سطح شهرستان رفع شده اند و مواردی هم که مانده به سرعت برطرف شود.

معاون استاندار همدان با اشاره به اینکه تشکیل هیئت اجرایی شهرستان در ملایر و دیگر شهرهای شهرستان به موقع انجام شد و نخستین شهر استان بودیم که هیئت اجرایی را تشکیل دادیم، اظهارکرد: یکی از وظایف اصلی فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها برگزاری انتخابات قانونمند و بی ‌طرفانه با حضور حداکثری مردم است اما این نباید خدشه‌ای در کارهای روزانه ایجاد کند.

ولدی با تأکید بر اینکه در انتخابات رای مردم حق الناس است و نباید حقی از کسی ضایع شود، افزود: ملت ایران اسلامی در عرصه های مختلف پس از انقلاب حضور گسترده ای داشته اند و در این انتخابات نیز حضور پرشوری را رقم می زنند.

هدیه ویژه استاندار همدان به مادر یک شهید

فرماندار ملایر در بخش دیگری به هدیه ویژه سید سعید شاهرخی، استاندار استان همدان به مادر شهید والامقام "داوود غلامی"، اشاره کرد و گفت: خانواده های معزز شهدا نور چشم همه ما هستند و هرچه داریم به برکت وجود این عزیزان است.

ولدی خاطرنشان کرد: طی ملاقاتی با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان با مادر شهید دیدار کردیم و در این دیدار هدیه ۵۰۰ میلیون ریالی استاندار همدان برای ساخت و تکمیل منزل مسکونی به این خانواده اهدا شد.

وی با بیان اینکه این یک فرصت ارزشمند برای همه مدیران است که با تکریم خانواده های این عزیزان، رشادت‌ها و شهدا را بازخوانی کنند و آن را پاس بدارند، گفت: باید خاطرات و از خود گذشتگی شهدا، جانبازان و آزادگان به نسل‌های آینده منتقل شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha