• دوشنبه / ۲ دی ۱۳۹۸ / ۱۷:۳۱
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 98100201652
  • خبرنگار : 50187

شهردار کرمان خبر داد

افتتاح ساختمان شهرداری تا پایان دیماه/برگزاری جشنواره زمستانه کرمان

افتتاح ساختمان شهرداری تا پایان دیماه/برگزاری جشنواره زمستانه کرمان

ایسنا/کرمان شهردار کرمان با بیان اینکه امسال برنامه نوبهار ۲ را داریم که پروژه های مختلفی اجرا شده و همچنین پل شهید بادپا در ایام دهه فجر و ساختمان شهرداری کرمان تا پایان دی ماه افتتاح می شود تصریح کرد: بیش از ۱۵ پارک و پروژه عمرانی تا پایان سال در شهر کرمان افتتاح و به ازای هر هفته یک پروژه تحویل خواهد شد.

"سیدمهران عالم‌زاده" عصر امروز دوشنبه در آیین بهره‌برداری از پیاده راه "سما" در کرمان اظهار کرد: شهرداری بنا را بر این گذاشته که پروژه های مختلفی را در مقیاس محله و منطقه در هر سال براساس بودجه یک ساله تعریف و تا پایان سال در آیین "نوبهار" بهره برداری کند.

وی با بیان اینکه امسال برنامه نوبهار ۲ را داریم که پروژه های مختلفی اجرا شده و همچنین پل شهید بادپا در ایام دهه فجر و ساختمان شهرداری کرمان تا پایان دی ماه افتتاح می شود تصریح کرد: بیش از ۱۵ پارک و پروژه عمرانی تا پایان سال در شهر کرمان افتتاح و به ازای هر هفته یک پروژه تحویل خواهد شد.

عالم زاده با اشاره به اینکه حدود ۱۰ پروژه فرهنگی هنری در حوزه معاونت فرهنگی پیگیری می شود که یکی از آنها جشنواره زمستانه کرمان است، بیان کرد: همه این اقدامات در راستای برنامه ها و اولویت های شهرداری و شورا است که در کنار هم طراحی و تحویل مردم می شود.

شهردار کرمان گفت: شورا و شهرداری کرمان در کنار هم کار کرده اند و یکی از نقاط قوت این دوره شهرداری کرمان این است که شورای همدل، متخصص و دلسوز در کنار شهرداری قرار دارد که نظارت و سیاست گذاری لازم را دارند و در همه موضوعات حمایت می کنند.

وی با ابراز امیدواری از اینکه بتوانیم در سال های آینده برنامه های بهتری برای کرمان رقم بزنیم، افزود: سال نخست فعالیت شهرداری را سال ثبات در نظر گرفتیم زیرا بی ثباتی در حوزه مالی و اداری وجود داشت و سال دوم سال برنامه ریزی بود.

عالم زاده ادامه داد: قطعا سال های سوم و چهارم برنامه ریزی برای پروژه های بزرگ شهری خواهیم داشت و سال آینده استارت پروژه هایی است که دو ساله برنامه ریزی و تا پایان عمر این دوره شورا بدون بدهی تحویل شهردار بعد خواهیم داد و از این بابت دغدغه ای برای شهردار بعد وجود نداشته باشد.

وی با اشاره به بهره برداری از پیاده راه "سما" در منقه یک شهری کرمان عنوان کرد: این پروژه در ۱۰ هزار متر و با بیش از یک و نیم میلیارد تومان اعتبار احداث شده است.

شهردار کرمان با اشاره به اینکه در منطقه چهار شهری نیز پیاده راه و مسیر دوچرخه سواری تعریف شده و در سال آینده بهره برداری خواهد شد، بیان کرد: پیاده راه و پروژه های پیاده محور فضاهایی هستند که می تواند موجب تعاملات اجتماعی، نشاط و شادی شهروندان و بالارفتن سلامت شهروندان شده و از این بابت اهمیت مضاعفی دارد که امیدواریم در دو سال آینده پروژه های متفاوتی را در حوزه شهری کرمان در این زمینه رقم بزنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha