• پنجشنبه / ۵ دی ۱۳۹۸ / ۱۹:۱۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 98100503961
  • منبع : نمایندگی گیلان

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه:

ولایتمداری محور وصیتنامه‌های شهداست

ولایتمداری محور وصیتنامه‌های شهداست

ایسنا/گیلان دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه با بیان اینکه ملت بزرگ ایران در هشت‌سال دفاع مقدس به دنیا نشان دادند مطیع امر ولایت هستند، تصریح کرد: ولایتمداری و اطاعت محض از رهبری محور وصیتنامه‌های شهداست.

سردار سیدضیاءالدین حزنی در یادواره ۱۰۰ شهید بخش رانکوه شهرستان املش،‌ با تجلیل از مقام والای هشت‌هزار شهید گیلان، اظهار کرد: شهدا سرمایه‌های معنوی نظام اسلامی هستند و اگر امروز امنیت و آرامش بر کشور حاکم است به برکت خون شهداست.

وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران در هشت‌سال دفاع مقدس به دنیا نشان دادند مطیع امر ولایت هستند، تصریح کرد: ولایتمداری و اطاعت محض از رهبری محور وصیتنامه‌های شهداست.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران با اشاره به ترقه‌بازی‌های دشمنان قسم‌خوره اسلام و انقلاب در حوادث اخیر،گفت: مردم مومن، شجاع و بصیر ایران به دشمنان داخلی و خارجی ثابت کردند ترسی از آنان ندارند و استکبار جهانی را به زباله‌دان تاریخ خواهند فرستاد.

حزنی در ادامه به تلاش‌های بسیج سازندگی در عمر چهل ساله انقلاب اسلامی به ویژه دوران دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: امروز نیز ملت ایران با پیروی از رهبر و مقتدای خود در مقابل دشمنان ایستاده‌اند و با تکیه بر توان داخلی تحریم‌ها را بی‌اثر خواهند کرد.

وی اقتصاد مقاومتی و استفاده از دانش بومی را راهکار برون‌رفت از مشکلات فعلی جامعه دانست و خاطرنشان کرد:‌ با اعتماد به جوانان و دانشمندان هسته‌ای کشور در فناوری‌ها نوین حرفی برای گفتن داریم و به زودی پاسخ تحریم‌های دشمن را خواهیم داد.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران با بیان اینکه باید تلاش‌ها و مجاهدت‌ها و ایثارگری‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدای هشت‌سال دفاع مقدس را به نسل‌های جوان انتقال دهیم، یادآور شد:‌ حضور پرشور و حماسه مردم در تمام صحنه‌های انقلاب نشان‌دهنده عمق بصیرت و دشمن‌شناسی و ولایتمداری آنان است.

حزنی شهدا را میراث‌دار فرهنگ ایثار و شهادت دانست و عنوان کرد: شهدا در راه حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی به فیض شهادت نائل شدند و امروز ملت ایران با ادامه دادن راه شهدا در عرصه حراست و صیانت از ارزش‌های نظام پای کار است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha