• یکشنبه / ۸ دی ۱۳۹۸ / ۱۸:۵۳
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 98100806004
  • منبع : بوشهر

مسئول بسیج رسانه استان بوشهر خبر داد

برگزاری اجلاسیه شهدای رسانه جنوب کشور

برگزاری اجلاسیه شهدای رسانه جنوب کشور

ایسنا/بوشهر رئیس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: اجلاسیه شهدای رسانه جنوب کشور با عنوان "مرد زمانه" روز شنبه ۱۴ دی ماه به میزبانی بوشهر برگزار می‎شود.

عبدالله نجفی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: برگزاری این اجلاسیه که هم راستا با کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان بوشهر شده فرصتی برای تجلیل و ارج گذاری به مقام شامخ شهدا عرصه رسانه است.

وی با اشاره به نقش آفرینی فعالان عرصه رسانه در میدان های گوناگون در طول تاریخ، عنوان کرد: شهدای رسانه با ثبت و ضبط ارزش های دفاع مقدس حق بزرگی بر گردن آیندگان دارند که مهمترین اسناد بر جای مانده از سال های حماسه سازی مرهون ایثار و از خودگذشتگی جوانان شهید عرصه رسانه است.

به گزارش ایسنا، مسئول بسیج رسانه استان بوشهر تصریح کرد: فعالان رسانه در دوران دفاع مقدس و پس از آن نقش بی بدیلی در انتقال ارزش ها، ماندگاری حماسه و زنده نگداشتن یاد شهدا بر عهده داشته اند.

نجفی ادامه داد: نقش آفرینی فعالان رسانه در طول پیروزی انقلاب  شکوهمند اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و همه سال های پس از آن و به خصوص انعکاس رشادت های مدافعان حرم قابل اغماض نیست. 

وی یادآور شد: شاید اگر این نقش ماندگار فعالان رسانه در جریان این رخدادها نبود امروز از دوران تاریخی و طلایی گذشته یاد و خاطره‏ های ماندگاری ثبت نشده بود. 

این مسئول عنوان کرد: در این راستا بسیج رسانه‎‏ در رویدادی منطقه‎ای با همکاری صدا و سیمای مرکز بوشهر، در صدد بزرگداشت شهدای رسانه‎ای جنوب کشور برآمده است. 

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر تاکید کرد: این آئین با حضور چهره‎‏های شاخصی همچون "مسعود بصیری"، رئیس سازمان بسیج رسانه و "بیژن نوباوه وطن"، خبرنگار ایثارگر و عکاس دفاع مقدس و نماینده دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی ساعت ۹ صبح روز شنبه ۱۴ دی ماه در حسینیه عاشقان ثارالله شهر بوشهر برگزار می‏‌شود.

وی ضمن دعوت از خانواده رسانه استان جهت حضور و مشارکت در این اجلاسیه، یادآور شد: در این اجلاسیه از خانواده های شهیدان "غلامرضا رهبر"، شهید شاخص استان خوزستان؛ "یوسف دقت"، شهید شاخص استان هرمزگان؛ "رسول مصطفایی"، شهید شاخص استان فارس؛ "خداعفو عبدیانی"، شهید شاخص استان کهگیلویه و بویر احمد و "داریوش شاهینی"، "ارسلان فهیمی"، "یحیی خلیلی"، "ابراهیم بهزادی" و "محمود رفیعی نجات" از استان بوشهر تجلیل به عمل می آید.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha