• دوشنبه / ۱۶ دی ۱۳۹۸ / ۱۵:۴۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 98101612629
  • خبرنگار : 50039

امام جمعه بندر آستارا:

شهید سلیمانی عامل اتحاد همه طیف های سیاسی کشور

شهید سلیمانی عامل اتحاد همه طیف های سیاسی کشور

ایسنا/گیلان امام جمعه بندر مرزی آستارا گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی، عامل اتحاد و انسجام طیف های سیاسی در کشور شده است.

حجت الاسلام و المسلمین کاظم حافظ نیا، در جمع راهپیمایان امروز بندر مرزی آستارا که به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهید قاسم سلیمانی و دیگر همرزمان وی برگزار شد، اظهار کرد: این جنایت بسیار سخت بود که به دستان دشمنان دین خدا اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی همه عمر خود را برای انقلاب و نظام و اعتلای اسلام سپری کرد، ادامه داد: وی با رسیدن به درجه رفیع شهادت به آرزوی خود رسید.

وی با تأکید بر اینکه هر فردی این خبر تلخ را شنید، گریست، افزود: همه مردم از کاظمین و بغداد تا کربلا و نجف در کشور عراق و از اهواز تا مشهد و تهران و دیگر شهرها سیل عاشقان و ولایتمداران را دیدند.

حجت الاسلام و المسلمین حافظ نیا با اشاره به اینکه سردار شهید قاسم سلیمانی، عامل اتحاد و انسجام طیف های سیاسی در کشور شده است، خاطرنشان کرد: این محبوبیت و مقبولیت یک نعمت است.

وی تصریح کرد: همه گروه ها و احزاب از اقصی نقاط جهان و منطقه از قبیل، حزب الله لبنان، انصارالله یمن و سایرین وعده انتقام داده اند و همگان باید این را بدانند که ما انتقام سختی را خواهیم گرفت و یقین بدانید که بخشی از این انتقام به طور یقین نظامی خواهد بود.

امام جمعه با تأکید بر اینکه ما برای رعایت کردن عدالت در انتقام، فردی را هم وزن شهید سلیمانی در آمریکا نمی بینیم، افزود: اگر همه شما را به درک واصل کنیم، باز هم با خون این شهید عزیزمان که سردار صلح و امنیت برای مردم کشورهای منطقه و جهان بود، برابری نمی کند.

وی اضافه کرد: اتحاد ایران و عراق و تصمیم به اخراج نظامیان از خاک کشور عراق مقدمه ای برای انتقام است و آنها باید بدانند که در هر کجای دنیا باشند، ما حلقوم آنها را خواهیم گرفت.

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در ادامه تصریح کرد: ترامپ و رژیم صهیونیستی از بامداد جمعه، هر شب کابوس می بینند و ما کابوس های آنان را به حقیقت تبدیل خواهیم کرد.

وی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه راه قاسم سلیمانی و انقلاب متوقف نمی شود، گفت: منظور ما از گروه های تروریستی، داعش، النصره و سایر گروه ها نیستند، بلکه منظور دولت های حامی تروریست ها می باشد که آمریکا در رأس همه آنها قرار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha