• پنجشنبه / ۱۹ دی ۱۳۹۸ / ۱۸:۲۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 98101915190
  • منبع : نمایندگی مازندران

امام جمعه ایزدشهر:

زندگی شهدا را الگوی خود قرار دهیم

زندگی شهدا را الگوی خود قرار دهیم

ایسنا/مازندران امام جمعه ایزدشهر گفت: زندگی تمامی شهدا خصوصا سپهبد حاج قاسم سلیمانی را باید الگو قرار دهیم که با مطالعه وصییت نامه این شهدا به راحتی می‌توان به این مهم دست پیدا کرد.

حجت الاسلام مهدی رزاقی در مراسم گرامیداشت یاد سردار مجاهد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش که در مسجد صاحب الزمان (عج) ایزدشهر برگزار شد، اظهار کرد: خدامحوری، محبت اهل بیت، پیرو ولی فقیه بودن از جمله الگوهایی است که تمامی شهدا برایمان به یادگار گذاشتند.
وی با اشاره به اینکه حضور در صحنه و اطاعت از ولی فقیه تکلیفی که بر دوش همه مردم است، تصریح کرد: اولین سیلی که به آمریکا زده شد با خوشحالی تمام مردم همراه بود و به فرمایش مقام معظم رهبری به زودی آمریکا و مستکبرین بساط خود را جمع خواهند کرد.
حاج قاسم سلیمانی جعبه سیاه جنگ بود
سردار حسن حسن نیا همرزم سپهبد حاج قاسم سلیمانی در ادامه این مراسم گفت: حاج قاسم جعبه سیاه جنگ و اسرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود و مردم با بصیر بعد از مقام معظم رهبری ایشان را نفر دوم مملکت می‌دانستند.
وی با اشاره به اینکه ارتش و کارشناسان نظامی دو دنیا دو مسئله را قدرت می دانند، افزود: عدّه به معنای نیرو و عُدّه  به معنای امکانات و تجهیزات از قدرت های ارتش است اما حاج قاسم سلیمانی نه قدرت بلکه اقتدار بود چون اقتدار بالاتر از قدرت است.
همرزم سپهبد حاج قاسم سلیمانی یکی از اقتدارهای ایشان را در آزادی ۱۶۰ نفر نیروی انتظامی دانست و خاطرنشان کرد: نیروهای انتظامی در ماموریت بین زاهدان و زابل بودند که توسط اشرار گروگان گرفته و به افغانستان منتقل شدندکه پس از تماس مقام عظمی ولایت با حاج قاسم سلیمانی خواستار آزادی نیروها آن هم در سلامت کامل بودند، من پس از تماس حاج قاسم خدمتشون جهت انجام وظیفه رسیدم و ماموریتم صحبت با طرف مقابل و رساندن پیام حاج قاسم بود.

حسن نیا ادامه داد: خودم را به تپه‌ای که گروگان‌ها در آنجا قرار داشتند، رساندم و پس از دستور ایست طرف مقابل ایستادم و گفتم که ۱۶۰ نفر نیروی انتظامی را آزاد کنید که در جواب من اسامی ۱۰ نفر در زاهدان، ۵ نفر در تهران و ۶ نفر در شیراز را دادند و خواستند تا پس از آزادی آن‌ها گروگان‌ها را آزاد می‌کنند.

وی اظهار کرد: من به آن‌ها گفتم حاج قاسم سلیمانی بالای تپه با دوربین در حال تماشا کردن ما است که پس از ۱۰ دقیقه دیگر برگشت و تمام ۱۶۰ نیروی انتظامی را آزاد کردند آن هم فقط با بردن نام حاج قاسم سلیمانی که یکی از اقتدار هایش در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بود.
همرزم سپهبد حاج قاسم سلیمانی افزود: حاج قاسم سه گذرگاه و معبر را برای رسیدن به بهشت نشان داد که اولین آن معبر ولایت و بعد برزخ و پس از آن محشر است و هرکس از معبر ولایت رد نشود نمی‌تواند به بهشت برسد. 
حسن نیا تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی در بسیاری از شب‌ها سر خود را به داخل یخ فرو می‌برد که خواب از چشمانش بپرد و چه شب‌ها بیدار ماند که حتی خودم چندین با لخته‌های خون را در چشمانش به دلیل بیداری بیش از حد دیده بودم.
وی بیان کرد: قدرت پرتاب موشک به سمت دشمن راحاج قاسم به ما داد که توانستیم قبح آمریکارا در هم بشکنیم و اینکه با موشک ایرانی پهباد آمریکایی را مورد هدف قرار دهیم عظمت و قدرت ایران را نشان می‌دهد.

سردار سلیمانی با شهادتش ستون‌های نظام را محکم‌تر کرد
اسحق تونی شهردار ایزدشهر در حاشیه مراسم با اشاره به اینکه مردم ایزدشهر به صورت خودجوش در برپایی هر چه بهتر این بزرگداشت پای کار آمدند، اظهار کرد: مردم هوشیارند و همیشه بیداری خود را در حتی سخت‌ترین شرایط اقتصادی نشان دادند و با گوش دادن به فرمایشات رهبری و بصیرتی که دارند اجاز نمی‌دهند دشمن هر غلطتی که خواست انجام دهد.
وی تصریح کرد: به اعتقاد ما شهدا زنده‌اند و سردار سلیمانی هم برای تمام مردم ایران زنده است، او با شهادتش ستون‌های این نظام را محکم‌تر و مردم را بیدار تر کرد.
شهردار ایزدشهر خاطرنشان کرد: مردم ایران به هیچ وجه پشت رهبری و ولایت فقیه و انقلاب و شهدا را خالی نمی‌کنند چون خودشان انقلاب را انتخاب کردند و این پرچم را به صاحب برحقش حضرت ولی عصر (عج) می‌رسانند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha