• جمعه / ۲۰ دی ۱۳۹۸ / ۱۵:۳۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 98102015533

امام جمعه شیراز:

مشارکتی آگاهانه در انتخابات اسفند تیری بر قلب دشمنان است

مشارکتی آگاهانه در انتخابات اسفند تیری بر قلب دشمنان است

ایسنا/فارس امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه در انتقام سخت، تنها خروج آمریکا از منطقه هدف نهایی نیست، انتخابات اسفند و مشارکت بصیرانه در آن را مهم توصیف و تاکید کرد که مشارکت آگاهانه و انتخابی صحیح، تیری بر قلب دشمن خواهد بود.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه شیراز ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و همچنین تسلیت مجدد شهادت شهید سپهبد سلیمانی با بیان اینکه در هدف گذاری انتقام سخت، اسرائیل فراموش نشده است، گفت: آمریکا این جرثومه فساد به زودی از منطقه خارج خواهد شد، البته در رسیدن به این هدف به کار گرفتن قدرت نظامی تنها عامل بیرون راندن آمریکا نیست بلکه باید از تمام توان خود در کنار توان نظامی برای اخراج استکبار از منطقه استفاده شود.

نماینده ولی‌فقیه در فارس و امام جمعه شیراز خاطرنشان کرد: انتقام سخت در انتظار آمریکا است و باید هدف از این انتقام سخت مشخص باشد که یکی از این اهداف می‌تواند پایان دادن حضور آمریکا در آسیا و فسادهایی باشد که در آسیا ایجاد کرده است.

او اظهار کرد: برنامه ریزی برای هدف کار سنگینی است و تنها به کار نظامی نباید اکتفا کنیم بلکه باید در حوزه‌های مختلف قدرتمان را به رخ دنیا بکشیم لذا همه ملت اگر داغدار شهید سلیمانی هستند باید برای رسیدن با این نقطه مدنظر تلاش کنند.

آیت‌الله دژکام همچنین دشمن شناسی را یکی از مسائلی عنوان کرد که در کلام رهبری همواره محسوس بوده و ایشان بر آن به ویژه در سخنان اخیر خود تاکید داشته‌اند.

او به رسانه‌های جمعی نیز توصیه کرد: رسانه‌های مختلف باید با اشاره به شهادت قاسم سلیمانی و سخنان مقام معظم رهبری نسبت به هدف گذاری و مطالبه گری در انتقام سخت مد نظر تمام آحاد جامعه، تلاش کنند تا شاهد بیشترین ضربه به استکبار جهانی باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در فارس با اشاره به اینکه باید نحوه جنگ نرم در کشور آموزش داده شود، خاطرنشان کرد: تدبیر در جنگ نرم بسیار حائز اهمیت است و اگر آموزش‌های لازم در کشور اعمال نشود، شاهد موفقیت در این زمینه نخواهیم بود.

آیت‌الله دژکام با اشاره به انتخابات پایان امسال با بیان اینکه جنبه مردم سالارانه جمهوری اسلامی ایران در مقابله با دشمن باید حفظ شود، گفت: انتخابات پیش رو نمادی از مردم سالاری است که باید در این انتخابات افرادی به مجلس یازدهم بروند که بازوانی برای رهبر معظم انقلاب باشند.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه در انتخابات اهداف اسلامی باید مدنظر داوطلبان این دوره از مجلس شورای اسلامی باشد، عنوان کرد: داوطلبان به افراد حامی خود در ستادهای انتخاباتی رانت اطلاعاتی و اقتصادی ندهند، بلکه باید اهداف انقلاب اسلامی مدنظر افراد باشد.

او عنوان کرد: اکنون فرصت بسیار خوبی برای ضربه زدن به دشمنان است و مردم می‌توانند با حضور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب افراد اصلح در انتخابات، افرادی توانمندی را در مسند نمایندگی مجلس بنشانند؛ افرادی که یاران توانمندی برای رهبری باشند.

آیت‌الله دژکام گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی حجت را بر همگان تمام کردند و فرمودند در جمهوری اسلامی، باید مردم در صحنه باشند و در مقابله ما با دشمن باید جنبه مردم سالارانه حفظ شود.

وی ادامه داد: در انتخابات پیش رو که نماد مردم سالاری است باید مشارکت و انتخاب به گونه ای باشد که تیری به قلب امریکا بزنیم.

امام جمعه شیراز گفت: انتخابات دوم اسفندماه حضور آگاهانه، بصیرانه و دشمن شناسانه را می طلبد.

آیت‌الله دژکام افزود: عقلای قوم تنها نگویند سهم من و سهم او، بلکه بگویند اسلام و کشور چه نیازی دارد و از افرادی برای ورود به مجلس حمایت کنند تا بازوانی برای رهبر معظم انقلاب باشند.

امام‌جمعه شیراز گفت: همانطور که معظم له فرمودند در رابطه با خوبی‌ها و کمالات شهیدان خیلی می‌توان سخن گفت اما همیشه بعد از آن که عظمت شهید را فهمیدیم و با توجه به منتی که شهید بر سر ما دارد باید از خود بپرسیم الان وظیفه ما چیست و این وظیفه تکرار شود تا در حافظه ملت بماند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha