• شنبه / ۲۱ دی ۱۳۹۸ / ۱۱:۵۷
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 98102115950
  • منبع : نمایندگی قزوین

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین:

سردار سلیمانی خود را سرباز محض ولایت می‌دانست

سردار سلیمانی خود را سرباز محض ولایت می‌دانست

ایسنا/قزوین معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: در کنار روحیه شجاعت، جسارت و منطق، سردار سلیمانی خود را سرباز محض ولایت می‌دانست و در کارها اخلاص داشت.

منوچهر حبیبی، معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین در گفت‌وگو با ایسنا، تصریح کرد: سردار سلیمانی متعلق به ایران نبود بلکه متعلق به همه مستضعفین و آزادیخواهان جهان بود، امنیت غرب آسیا به‌ویژه محور مقاومت و کشورهای اسلامی ازجمله لبنان، فلسطین، سوریه و عراق مدیون تدابیر مقام معظم رهبری و فرماندهی میدانی حاج قاسم سلیمانی است.

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی فرماندهی لشگر پنهان در خط مقاومت را بر عهده داشت و به‌عنوان محور مقاومت باعث شد که این انسجام و همدلی بین مسلمانان در حوزه غرب آسیا به‌ویژه در خاورمیانه و کشورهای اسلامی به وجود بیاید تا دشمن به اهدافش نرسد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین اظهار کرد: اینکه آمریکا با ذلیلی و زبونی از سوریه خارج می‌شود، اینکه آمریکا عراق و لبنان را ترک می‌کند، همه به‌واسطه حضور، مدیریت و فرماندهی سردار بی‌نظیری بود که بر قلب‌ها حکومت می‌کرد، سردار سلیمانی توانست انسجام و همدلی را بین فرماندهان حکومت‌های اسلامی به وجود بیاورد.

وی تأکید کرد: درواقع سردار سلیمانی داعش را متلاشی کرد، گروهکی که مدعی حکومت اسلامی بود و می‌خواست به نام دین سر دین را ببرد؛ سردار سلیمانی بود که با فرماندهی، تیزبینی، جنگندهی و با حضور مستمرش باعث شد که این شجره خبیثه از روی کره زمین پاک و محو شود.

حبیبی تصریح کرد: در کنار روحیه، شجاعت، جسارت و منطق این فرمانده دلیر اسلام، تبعیت از ولایت وجود داشت، سردار سلیمانی خود را سرباز محض ولایت می‌دانست و در کارها اخلاص داشت.

وی عنوان کرد: همین اخلاص سردار سلیمانی خون ملت ایران را به خروش آورده است، امت اسلامی امروز عزادار اما امیدوار هستند و سلیمانی‌های دیگر که در مکتب اسلام تربیت‌شده‌اند این پرچم را به دست می‌گیرند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین بیان کرد: اتفاقات چند روز گذشته نشان داد که مردم بر اصول و ارزش‌هایشان پایبند هستند، امنیت خط قرمز مردم است، مردم ولایت رهبری، نظام جمهوری اسلامی و اعتقادات دینی خود را با هیچ‌چیزی معامله نخواهند کرد و قدرشناس این فرماندهان فداکار هستند، همین امر سبب شد که از هر جریان و گروهی در این برنامه‌ها شرکت کنند و از رفتن یک سرباز فداکار اسلام غمگین باشند.

وی بیان کرد: این اتفاق باعث شد که دنیا ببیند اگرچه ممکن است اختلاف‌سلیقه در کشور وجود داشته باشد اما همه باهم منسجم و هماهنگ تحت تبعیت ولایت رهبری قرار می‌گیرند و همه فرماندهان سپاه را دوست دارند.

آمریکا قدرتی پوشالی است

حبیبی با اشاره به دستور مستقیم ترامپ برای اجرای ترور شهید سلیمانی، یادآور شد: امریکا در عالی‌ترین سطح قدرت پوشالی جهان است آن‌ها همه گزینه‌های خود را روی میز گذاشتند اما به نتیجه‌ای نرسیدند جز اینکه بیایند و یک سردار فداکار اسلام را این‌چنین ناجوانمردانه به شهادت برسانند.

وی تصریح کرد: پرچم مقاومت به زمین نخواهد افتاد، ما در طول تاریخ اسلام به‌ویژه در این ۴۰ سال پس از انقلاب فرماندهان عزیز و نامداری را از دست دادیم اما هیچ‌گاه این علم نیفتاده و همیشه سرفراز بوده است، همان‌طور که مقام معظم رهبری در پیام تسلیتشان فرمودند دشمن حتماً تاوان سختی را پس خواهد داد و ضربه سنگینی خواهد خورد، دیگر منطقه برای آمریکا و اسرائیل ناامن شده است، منطقه کوره آتشی برای سربازان آمریکایی است که باید دنبال راه فرار برای خودشان باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین یادآور شد: این انسجام و همدلی بیشتر خواهد شد و پیروزی نهایی با اسلام است، این‌ها مردم ایران را نشناختند باید واقعیت‌ها و سیل خروشان مردم را ببیند، مردم درصحنه هستند و انقلاب، نظام، رهبری و فرماندهانشان را قبول دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha