• جمعه / ۲۷ دی ۱۳۹۸ / ۱۴:۱۰
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 98102720820
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

امام جمعه موقت کرمانشاه:

شهادت سردار سلیمانی ملت ما را منسجم‌تر کرد

شهادت سردار سلیمانی ملت ما را منسجم‌تر کرد

ایسنا/کرمانشاه امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع شهید سپهبد قاسم سلیمانی، گفت: این حضور به همه دنیا نشان داد تحت هیچ شرایطی دست از حمایت از انقلاب نمی‌کشیم.

حجت‌الاسلام محمد حجتی در خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه با اشاره به ترور سردار سلیمانی توسط آمریکایی‌ها، اظهار کرد: با به شهادت رساندن این سردار بزرگ اسلام، قلب همه ملت ما و تمام آزادیخواهان جهان شکست.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی تنها متعلق به ملت ما نبود، بلکه متعلق به همه آزادیخواهان جهان بود، گفت: این سردار بزرگ در معادلات دنیا اثر گذاشت.

حجتی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی نیز مانند دوران حیاتش و حتی به مراتب بیشتر اثرگذار بود، گفت: شهادت ایشان ملت را منسجم کرد و درس بزرگی به استکبار داد و به دنیا فهماند که ملت ما پستیبان نظام هستند.

وی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با بیان اینکه باید قدردان همه نیروهای نظامی و خصوصا سپاه پاسداران باشیم، گفت: سپاه پاسداران نگهبان انقلاب و ملت است و تلاش سپاهیان موجب آرامش روحی ملت شده است.

وی گفت: سپاه و دیگر نیروهای مسلح علاوه بر حراست از کشور در مقابل دشمنان، در دیگر عرصه ها نیز در کنار مردم هستند که نمونه اخیر آن را در سیل سیستان و بلوچستان دیدیم.

امام جمعه موقت کرمانشاه به اقتدار امروز کشور نیز اشاره کرد و گفت: با هزاران زحمت به اینجا رسیده‌ایم و باید قدر جایگاه امروز کشور را بدانیم. جوانان بدانند قبل از انقلاب کشور ما شرایط مناسبی نداشت و  استقلال و اقتدار امروز با زحمات فراوان به‌دست آمده است.

حجتی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی کشوری مقتدر است، گفت: قدرت کشور ما نشات گرفته از قدرت ایمان است، در حالیکه قدرت کشورهای استکباری از اسلحه است و همین تمایز موجب اقتدار و عزت ایران در دنیا شده است.

وی با تاکید بر لزوم حفظ وحدت در جامعه، گفت: اگر در خط ولایت و گوش به فرمان رهبری باشیم، هیچ قدرتی نمی‌تواند به ما ضربه بزند.

حجتی با بیان اینکه مردم حامی این انقلاب هستند، گفت: دشمنان بدانند انقلاب ما با شعار عده‌ای از بین نمی‌رود و مردم پای انقلابشان ایستاده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha