• شنبه / ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۱:۱۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 98111207755

استاندار فارس تاکید کرد:

تداوم و تکمیل انقلاب نیازمند گام‌های بلندتر جوانان ایران اسلامی است

تداوم و تکمیل انقلاب نیازمند گام‌های بلندتر جوانان ایران اسلامی است

ایسنا/فارس استاندار فارس با بیان اینکه تداوم و تکمیل انقلاب نیازمند گام‌های بلند جوانان است، تاکید کرد: نونهالان و جوانان برای تداوم و تکمیل انقلاب گام‌های بلندتری در چارچوب شعار اصلی انقلاب که همان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، بردارند.

عنایت‌الله رحیمی شنبه ١٢ دی در آیین نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان الزهرای شیراز، گفت: استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی یک شعار محوری و یک هدفگذاری درست و اساسی برخاسته از آرمان‌های مردم ایران بود که برای آن به رهبری امام فقید انقلاب کردند.

او افزود: ارزیابی اینکه امروز تا چه اندازه توانسته‌ایم این  شعار را محقق کنیم مربوط به مردم است اما یقین داریم که طی چهار دهه گام‌های بلندی برداشته‌ایم و در این مسیر فراز و نشیب‌های زیادی را طی کرده‌ایم.

استاندار فارس ابرازامیدواری کرد که این اهداف بلند توسط آینده سازان کشور و نظام محقق شود و روزی برسد که شاهد استقلال واقعی، آزادی همه جانبه و جمهوری کامل و توجه به مبانی و شرع مقدس به نحو کامل باشیم.

رحیمی با بیان اینکه مردم برای دستیابی به اهداف انقلاب اسلامی هزینه‌های زیادی پرداخت کرده‌اند، یکی از پایه‌های اصلی و شعار محوری انقلاب را جمهوریت دانست و گفت: جمهوریت بدین معنا که مردم در این نظام بتوانند خود بر سرنوشت خود حاکم باشند و مسئولان و حکام را انتخاب کنند.

او گفت: یکی از اساسی ترین خواسته‌های مردم این مرز و بوم استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود و همگان در این چارچوب حرکت و آن را یک آرمان بلند قلمداد می‌کردند. 

استاندار فارس عنوان کرد: طی چهار دهه‌ای که از عمر انقلاب می‌گذرد گام‌های بلندی برداشته شده و امید است برای تکمیل اهداف انقلاب نونهالان و جوانان گام‌های بلندی تری بردارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha