• دوشنبه / ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۰:۱۳
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 98112820378

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

توجه به مباحث فرهنگی خانواده شهدا در اولویت کار قرار گیرد

توجه به مباحث فرهنگی خانواده شهدا در اولویت کار قرار گیرد

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان وامام جمعه زاهدان گفت: توجه به مباحث فرهنگی خانواده شهدا باید در اولویت کار قرار گیرد و در این حوزه و برای انجام خدمات بهتر با توجه به محدودیت هایی که وجود دارد، می توان از تجمیع امکانات و خدمات بهره گیری کرد تا به نتیجه دلخواه برسیم.

آیت الله محامی ۲۸ بهمن ماه در دیدار معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور اظهار داشت: هرچه که به خانواده ایثارگران خدمت شود و هزینه کنیم، باز هم نتوانستیم بخش کوچکی از دینمان به آنان را ادا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: جامعه ایثارگران برای حفظ نظام و انقلاب زحمات بسیاری کشیده اند و ما هر چه به آنان خدمت کنیم نمی توانیم دینمان را به آنان ادا کنیم.

امام جمعه زاهدان گفت: ما به پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران که وظیفه خدمت به خانواده ایثارگران را بر عهده دارند غبطه می خوریم.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز با بیان اینکه ۳ میلیون ایثارگر زیرپوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دارد، گفت: در حال حاضر پاسخگویی متناسب با حجم نیاز ایثارگران و خانواده‌های آنان را نداریم.

حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی‌راد اظهار کرد: در سطح کشور قریب به ۳میلیون ایثارگر با مجموع خانواده هایشان را تحت پوشش این بنیاد قرار داده ایم.

وی ادامه داد: بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان بخشی از نمایندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در بخش مسکن، اشتغال درمان و غیره خدمات لازم را به خانواده های ایثارگران ارائه می کند.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور تصریح کرد: در حال حاضر پاسخگویی متناسب با حجم نیاز ایثارگران و خانواده های آنان را نداریم و فاصله قابل توجهی در این زمینه را شاهد هستیم.

وی با درخواست کمک از ائمه جمعه در امورات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، بیان کرد: ۱۱ونیم هزار میلیارد تومان به صورت سالانه برای حقوق و۴هزار میلیارد تومان برای بیمه خانواده های ایثارگران، هزینه می شود و این درحالی است که سالانه به بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیازمند هستیم.

وی تاکید کرد: مدیریت و هدایت برنامه های فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و توجه ائمه جمعه به این بخش می تواند عاملی برای دور نشدن از مسیر درست و رسیدن به اهداف باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha