• چهارشنبه / ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ / ۰۸:۵۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 98113022101
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

مدیر کل پزشکی قانونی استان اصفهان خبرداد

افزایش ۲.۵ درصدی متقاضیان مجوز سقط جنین در ۱۰ ماهه امسال

افزایش ۲.۵ درصدی متقاضیان مجوز سقط جنین در ۱۰ ماهه امسال

ایسنا/اصفهان مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: در ۱۰ ماهه سال جاری ۶۱۶ نفر برای دریافت مجوز سقط درمانی به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که ۴۸۶ نفر از آنها مجوز سقط درمانی دریافت کرده اند.

علی سلیمانپور در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به افزایش آمار متقاضیان دریافت مجوز سقط درمانی در پزشکی قانونی استان اصفهان در ۱۰ ماهه سال جاری، اظهار کرد: آمار متقاضیان دریافت سقط درمانی طی این مدت و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲.۵ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به افزایش آمار مراجعان به دلیل نزاع به پزشکی قانونی در ۱۰ ماهه سال جاری، خاطرنشان کرد: در ۱۰ ماهه سال جاری ۳۶ هزار  و ۳۴۴ نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان مراجعه کردند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان با بیان اینکه از کل مراجعان نزاع، ۱۲ هزار  و ۶۵۳ نفر زن و ۲۳ هزار و ۶۹۱ نفر مرد بوده اند، گفت: در مدت مشابه سال قبل ۳۵ هزار و ۷۹۵ نفر به دلیل نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که ۱۲ هزار  و ۲۰۹ نفر زن و  ۲۳ هزار و ۵۸۶  نفر مرد بودند.

سلیمانپور به کاهش آمار فوت ناشی از حوادث کار در ۱۰ ماهه سال جاری در استان اصفهان اشاره کرد و  ادامه داد: در ۱۰ ماهه سال جاری تعداد ۷۵ نفر (همگی مرد) به دلیل فوت ناشی از حوادث کار در مراکز  پزشکی قانونی استان اصفهان مورد معاینه قرار گرفته اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۷۷ نفر (همگی مرد) کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه بیشترین علل فوت در حوادث کار مربوط به برخورد جسم سخت و سقوط از بلندی بوده است، گفت: همچنین در این مدت آمار مصدومان ناشی از حوادث کار با ۲۲۴۸ مورد (۱۴۵ زن و ۲۱۰۳ مرد) نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۲۳۳۸ مورد (۱۵۱ زن و ۲۱۸۷ مرد) بوده، ۳.۸ درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha