• شنبه / ۳ اسفند ۱۳۹۸ / ۲۱:۰۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 98120302412
  • منبع : نمایندگی همدان

مدارس همدان ۲ روز تعطیل شد/تعطیلی دانشگاه‌های استان تا پایان هفته

مدارس همدان ۲ روز تعطیل شد/تعطیلی دانشگاه‌های استان تا پایان هفته

ایسنا/همدان رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان از تعطیلی تمامی مدارس دوره های تحصیلی استان طی دو روز آینده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان، محمد سهرابی اظهار کرد: به منظور جلوگیری از شیوع کروناویروس و اهتمام به سلامتی دانش آموزان، فرهنگیان و خانواده ها و نظر به هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی استان تمامی مدارس دوره های تحصیلی، مراکز آموزشی علمی آزاد و زبان سراسر استان همدان در روزهای یکشنبه و دوشنبه (چهارم و پنجم اسفندماه ۹۸) در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل اعلام می شوند.

مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت نیز گفت: به علت مشاهده کروناویروس، دانشگاه های استان های همدان، تهران، البرز، قزوین، مرکزی، قم، اصفهان، گیلان و مازندران از جمله دانشگاه های زیرمجموعه وزارت بهداشت، وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی به طور موقت و تا پایان هفته جاری تعطیل است.

روابط عمومی اداره آموزش فنی و حرفه ای استان همدان نیز خطاب به کلیه کارآموزان مراکز آموش فنی و حرفه ای استان همدان اعلام کرد: به علت شیوع بیماری کرونا روزهای شنبه و یکشنبه(چهارم و پنجم اسفندماه ۹۸) کلیه مراکز آموشی دولتی و آزاد در سطح استان تعطیل است. در ضمن تمامی آزمون ها لغو و تاریخ برگزاری آنها متعاقبا اعلام خواهد شد.

روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان همدان نیز اعلام کرد: با توجه به شیوع ویروس واگیردار کرونا به منظور اقدامات پیشگیرانه و رعایت اصول ایمنی بر اساس تأکیدات وزارت بهداشت و درمان، تمامی کتابخانه های عمومی سراسر استان در روزهای یکشنبه و دوشنبه(چهارم و پنجم اسفندماه ۹۸) تعطیل است. لازم به ذکر است تمامی فعالیت های اداری برقرار است.

روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان هم اعلام کرد: به منظور اقدامات پیشگیرانه و رعایت اصول ایمنی در مقابله با عفونت های حاد تنفسی، کلیه مهدهای کودک و مراکز روزانه ارائه خدمات آموزشی توانبخشیدر سطح استان همدان روزهای یکشنبه و دو شنبه(چهارم و پنجم اسفندماه ۹۸) تعطیل شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha