• پنجشنبه / ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ / ۰۹:۲۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 98121511843
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

مدیر امور پژوهشی دانشگاه اصفهان:

دانشجویان نگران سنوات نباشند

دانشجویان نگران سنوات نباشند

ایسنا/اصفهان مدیر امور پژوهشی دانشگاه اصفهان با تأکید بر اینکه اختیار برگزاری جلسات دفاع در دانشگاه اصفهان برعهدۀ دانشکده‌ها قرار داده شده، از بخشش تأخیر سنوات دانشجویانِ این دانشگاه در نیمسال جاری خبر داد.

مهدی مؤمنی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در ساعات اولیۀ اعلام گزارش‌های وزارت بهداشت، نحوۀ برخورد دانشگاه با این موضوع در سطح مدیریت دانشگاه مطرح شد و دانشگاه اصفهان دربارۀ این موضوع، تصمیمات و ملاحظاتی را مد نظر قرار داد.

وی ادامه داد: بر همین اساس اعلام شد محل‌هایی که در آن تجمع اتفاق می‌افتد و احتمال شیوع بیماری در آنجا بیشتر است، مانند کلاس‌های درس، کارگاه‌های آموزشی و همایش‌ها باید به اولویت‌های بهداشتی توجه کنند و تعطیل شدن آن‌ها اشکالی ندارد. در خصوص جلسات دفاع از پایان نامه‌ها نیز تصمیم براین شد، تا جایی که امکان دارد به ویژه در مواردی که تعدادی از اعضای جلسه دفاع باید از شهر دیگری بیایند و احتمال خطر شیوع وجود دارد، این جلسات برگزار نشود.

مدیر امور پژوهشی دانشگاه اصفهان تأکید کرد: به دلیل احتمال شیوع بیماری، پیشنهاد شد که یا جلسات دفاع در سالن بزرگتر با تهویه مناسب برگزار شود و یا ترجیحا به زمان دیگری موکول شود.

مؤمنی افزود: برای تسریع در امور، این ملاحظات به صورت شفاهی و کتبی به دانشکده‌ها توضیح داده شد و برگزاری جلسات دفاع نیز به اختیار دانشکده‌ها واگذار شد تا با رعایت موارد بهداشتی و مسائل مرتبط با بیماری، دربارۀ آن تصمیم‌گیری شود.

وی یادآور شد: افزون بر این، چهارشنبه گذشته نیز، مدیریت دانشگاه اصفهان در بیانیه‌ای اعلام کرد که تأخیر سنوات دانشجو در نیمسال جاری بخشیده می‌شود و کاملاً دانشجو را همراهی می‌کنیم تا اگر نگران اضافه شدن سنوات و مشکلات ناشی از آن هستند این نگرانی بر طرف شود.

مدیر امور پژوهشی دانشگاه اصفهان درخصوص فعالیت کادر اجرایی در دانشگاه اصفهان نیز گفت: طی دو هفتۀ گذشته کارها روال عادی خود را داشت اما توصیه شد کارکنانی که مرخصی سالشان انباشته شده، از آن استفاده کنند. همچنین در هفته جاری برای همه کارکنان ماده ضدعفونی تهیه شد و به کارکنانی که با مراجعه کننده بسیار روبه رو بودند، توصیه شد موارد بهداشتی را به صورت سختگیرانه رعایت کنند؛ البته به دلیل مواجهه با دانشجویانی از نقاط مختلف و سختی شرایط کار برای هر دو گروه، انتظار می‌رود که تا رفع این مشکل، برای دانشگاه‌ها تصمیم جدی‌تری گرفته و ابلاغ شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha