• چهارشنبه / ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ / ۰۹:۴۹
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 98122115982
  • منبع : نمایندگی ایلام

معاون استاندار ایلام:

«پویش در خانه بمانیم» کلیدی‌ترین اقدام در شرایط کنونی است

«پویش در خانه بمانیم» کلیدی‌ترین اقدام در شرایط کنونی است

ایسنا/ایلام معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام و رئیس کمیته نظارت بر اجرای مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا، گفت: پویش مردمی «در خانه بمانیم» کلیدی‌ترین اقدام در پاکسازی جامعه از ویروس کرونا است.

دکتر «محمد نوذری»  معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام و رئیس کمیته نظارت بر اجرای مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا با اشاره  به برخی اظهار نظرها درخصوص تصمیمات اتخاذ شده اظهار کرد: ریاست ستاد استانی مبارزه با کرونا بر عهده استاندار و دبیری آن با دانشگاه علوم پزشکی استان است و تصمیمات این ستاد بنا به اقتضائات و شرایط استان و پس از بحث و بررسی کارشناسانه باید به تصویب اعضا برسد تا ضمانت اجرایی پیدا کند.

وی خواستار همراهی اصحاب رسانه در اجرایی کردن تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا در استان شد و گفت: ستاد استانی مبارزه با کرونا بصورت متناظر در ذیل ستاد ملی مبارزه با کرونا شکل گرفته است که تصمیمات با توجه به شرایط داخلی استان و در چارچوب دستورالعمل های بالادستی اتخاذ می‌شود.

نوذری با اشاره به این که یکی از مصوبات مهم ستاد دوری از جزیره ای عمل کردن دستگاه های عضو بوده است، اضافه کرد: هر تصمیمی در بحث بیماری کرونا برای اجرا باید مصوبه ستاد استانی داشته باشد و دستگاه‌های ذی‌ربط دقت داشته باشند که تصمیمات اتخاذ شده در بحث کرونا نباید با ستاد ملی مبارزه با کرونا و شورای عالی امنیت ملی در تضاد باشد.

وی در ادامه به وحدت رویه و همدلی اعضای ستاد استانی مبارزه با کرونا اشاره کرد و گفت: ستاد استانی مبارزه با کرونا با حضور تمامی اعضا از جمله شورای سلامت، فرهنگ، کارگروه زیستی، پدافند غیر عامل، شورای تامین استان و ... برگزار می‌شود و تصمیمات نیز با در نظر گرفتن اسناد بالادستی ستاد ملی مبارزه با کرونا تابع نظر تخصصی دستگاه های مرتبط استانی چون دانشگاه علوم پزشکی استان و تایید نهایی استاندار برای ابلاغ و اجرا است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در ادامه خواستار نقش بی‌بدیل رسانه ها در ایجاد هم افزایی در مبارزه با کرونا شد و گفت: در اینجا لازم است از دلسوزی و دغدغه رسانه ها تشکر داشته باشم.

وی در پایان کار ارزشمند و قابل تحسین کنشگران فضای مجازی و اصحاب رسانه استان در پاسخ مثبت به درخواست استاندار ایلام مبنی بر تشکیل کمپین درخانه‌بمانییم را یک اقدام مهم و کلیدی در پاکسازی ویروس کرونا عنوان کرد و گفت: امیدواریم این پویش بصورت فراگیر همه استان را دربرگیرد و با در خانه ماندن مردم زنجیره و حلقه اتصال کرونا درهم شکسته شود و شاهد نابودی این ویروس مزاحم باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha