• یکشنبه / ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۶:۵۲
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 99011708972

خدمات دهی سپاه به محرومان روستایی خاش

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس شورای اسلامی روستای شوگه از توابع بخش مرکزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: در روزهای دشوار کرونایی و اجرای طرح فاصله اجتماعی سپاه پاسداران و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و جمعیت هلال احمر به برخی از اقشار نیازمند روستایی خدمات دهی کردند.

محمدامین میربلوچزهی با قدردانی از تلاش های خدمتگذاران مردم در سپاه و جمعیت هلال احمر بیان کرد: در روزهای اخیر مردم روستایی با حضور و ماندن خود در منازل شان به اجرای موفقیت آمیز این طرح کمک کردند و در این  منطقه هیچ گونه موردی از بیماری مشاهده نشده است.

وی افزود: سپاه و هلال احمر با تامین مقادیری از آب معدنی و سبد معیشتی به یاری مردم نیازمند شتافتند.

میربلوچزهی ادامه داد: با توجه به اینکه مردم روستای شوگه از اقشار محروم و نیازمند در جامعه هستند و احتیاج به خدمات دهی ویژه دولت و خیران و تلاش گران سخت کوش در سپاه پاسداران و نیازمند توجه اقدامات بشردوستانه هلال احمر می باشند، انتظار داریم، حمایت های ویژه تری از این مردم صورت بپذیرد.

رئیس شورای اسلامی روستای شوگه اظهار داشت: در اواخر سال گذشته به همت بخشداری مرکزی خاش و همکاری تعاون روستایی نیز مقادیری آرد و شکر و برنج میان نیازمندان روستای شوگه توزیع گردید.

وی گفت: از استاندار سیستان و بلوچستان و مجموعه ارکان دولت در سطح استانی و محلی خاش درخواست داریم که در مباحث آبرسانی و برق رسانی و توسعه شبکه برق و تامین روشنایی معابر روستایی و اجرای طرحهای هادی روستایی، اجرای فضاهای آموزشی، حمایت از تولید و اشتغال و مشکلات مردم را رفع کنند.

میربلوچزهی افزود: مردم روستای شوگه و ساکنان روستاهای اقماری مانند خان بی بی و تلگزی و غیره به جهش تولید و رونق دادن به اشتغال و شکوفایی اقتصادی می اندیشند و قطعا در سال جدید به تحقق شعار سال کمک می کنند.

وی گفت: در حوزه ساخت و تجهیز مدارس و ساخت مسجد به نگاه بلند دولت و خیران نیاز داریم و امیدواریم امسال با مشارکت و همراهی مردم منطقه و برخورداری از حمایت های دولتمردان بتوانیم بخش بزرگی از مشکلات مردم را حل کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه اکثر مردم این روستا از اقشار محروم و نیازمند در جامعه هستند، کمک به تامین معیشت آنها در شرایط دشوار اقتصادی از اولویت ها و ضرورت های اجتناب ‌ناپذیر محسوب می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha