• پنجشنبه / ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۴:۳۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99012816733

مدیر کل ارشاد خراسان رضوی خبر داد؛

تدوین برنامه‌های پیوست فرهنگی نقاهتگاه‌ها در ایام شیوع کرونا

تدوین برنامه‌های پیوست فرهنگی نقاهتگاه‌ها در ایام شیوع کرونا

ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از تدوین برنامه‌های پیوست فرهنگی نقاهتگاه‌ها با توجه به تدبیر و سیاست‌گذاری استاندار خبر داد.

جعفر مروارید با بیان این مطلب اظهار کرد: معاونت‌های تخصصی این اداره کل در راستای وظایفی که بر عهده دارند، برنامه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی برای اجرا در نقاهتگاه‌ها و خانه‌نشینی پیشنهاد داده است.

وی مجری این برنامه‌ها را دانشکده علوم پزشکی دانست و افزود: حدود 160 تابلوی هنری اعم از طرح‌های گرافیکی، عکس، تذهیب و ... برای نمایش در نقاهتگاه‌هایی که سالن و فضای مناسب داشته باشند، آماده شده است که اکران این آثار بر عهده مدیریت نقاهت‌گاه‌ها خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: اجراهای موسیقی سنتی، مسابقات فرهنگی هنری از جمله مسابقات نقاشی و گرافیک و استعداد شناسی، کتاب‌خوانی، شعرخوانی، ساخت کلیپ را از دیگر برنامه‌های این پیوست فرهنگی دانست.

مروارید بیان کرد: مسابقه معارفی تلاوت بر خط قاریان بین المللی و آموزش‌های قرآنی در فضای مجازی، اهدا و مسابقه کتاب، پویش حمایت از آسیب دیدگان کرونا، اجرای موسیقی سنتی، برگزاری نمایشگاه عکس مجازی، ساخت و و انتشار کلیپ با محتوای امیدآفرینی، سختی‌ها، خوشی‌ها و تندرستی‌ها، چالش کتاب و نمایش فیلم و تئاتر در فضای مجازی با استفاده از ظرفیت سایت‌های پخش فیلم توسط انجمن هنرهای نمایشی از دیگر اقداماتی است که برای اجرا در نقاهتگاه‌ها و ماندن در خانه پیشنهاد شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha