• شنبه / ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۹:۳۱
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 99013018004
  • منبع : نمایندگی اردبیل

دانشگاه محقق اردبیلی پیشگام در ارائه خدمات الکترونیکی به دانشجویان


دانشگاه محقق اردبیلی پیشگام در ارائه خدمات الکترونیکی به دانشجویان

ایسنا/اردبیل رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: در راستای مقابله با ویروس کرونا، دانشگاه محقق اردبیلی اکثر فعالیت های حضوری خود را به صورت الکترونیک به دانشجویان ارائه می نماید.


عزیز حبیبی امروز ۳۰ فروردین در نشست هم اندیشی مدیران دانشگاه محقق اردبیلی با موضوع نحوه مشارکت دانشگاه در تحقق جهش تولید، راهکارهای لازم برای ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزش مجازی دانشگاه و بررسی راهکارهای لازم برای ارتقای روش‌های مقابله با ویروس کرونا، گفت: در راستای مقابله با ویروس کرونا، دانشگاه محقق اردبیلی اکثر فعالیتهای حضوری خود را به صورت الکترونیک به دانشجویان ارائه مینماید.
وی با بیان اینکه در حال حاضر دانشگاه محقق اردبیلی از یک دانشگاه حضوری به یک دانشگاه مجازی تبدیل شده است، افزود: این کار نتیجه فعالیت شبانه روزی همکاران دانشگاهی است که امیدواریم نواقصات اندک موجود نیز طی روزهای آتی حل شود.
حبیبی با اشاره به ظرفیتهای خوب آموزش مجازی اظهار کرد: طی سال گذشته 11 هسته پژوهشی در دانشگاه راه اندازی شده تا در سال جهش تولید نقش آفرینی بیشتری داشته باشند.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه کلینیک صنعت دانشگاه با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان راه اندازی میشود تا مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی با ارائه راهکارهای علمی توسط توسط اساتید دانشگاه حل شود، گفت: راه اندازی مرکز نوآوری دانشگاه با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز در دستور کار قرار دارد تا پایان نامهها و ایدههای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری عملیاتی شود.
وی به ضرورت تقویت برنامه uma up و همچنین راه اندازی انجمن دانش آموختگان دانشگاه محقق اردبیلی تاکید و خاطرنشان کرد: راه اندازی انجمن دانش آموختگان دانشگاه میتواند در رشد و اعتلای دانشگاه موثر باشد.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی به برگزاری کنفرانسهای علمی دانشگاه به صورت وبینار تاکید کرد و افزود: دانشگاه آماده تامین کلیه زیرساختها در خصوص برگزاری کنفرانسها به صورت وبینار است و امیدواریم هر یک از دانشکدهها اقدام به برگزاری کنفرانس به صورت وبینار در سالجاری نمایند.
وی با بیان اینکه سرعت عمل، جرات، جسارت و هوشمندی مدیران میتواند در حرکت دادن مجموعههای مختلف موثر باشد، اظهار امیدواری کرد: سال 1399 سال پرثمری از لحاظ علمی، پژوهشی، فرهنگی و عمرانی برای دانشگاه محقق اردبیلی باشد.
حبیبی با تاکید بر مشارکت دانشگاه در تحقق شعار سال نامگذاری شده توسط مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید، گفت: همچنین ضروری است اساتید، دانشجویان و فناوران برای مقابله با ویروس کرونا ورود کنند، که در همین راستا فعالیتهای ارزشمندی در مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه انجام گرفته است.
حبیبی همچنین ضمن ارائه گزارشی از فعالیتها و دستاوردهای دانشگاه محقق اردبیلی در سال 1398، گفت: قرار گرفتن دانشگاه جزو 23 دانشگاه جامع برتر در رتبه بندی ISC، ارتقای شش رتبهای در رتبه بندی وبومتری دانشگاههای کشور، حضور در رتبه بندی گرین متریک برای اولین بار و کسب رتبه 9 کشور و 427 جهان، افزایش 100 درصدی تعداد واحدهای فناور مرکز رشد واحدهای فناور، شروع پروژه های عمرانی جدید، انجام تعمیرات گسترده در بخشهای مختلف دانشگاه، ایجاد ساز و کار مناسب برای جذب اعضای هیات علمی شاخص در زمینههای علمی و فرهنگی، راه اندازی بنیاد حامیان، آغاز فعالیت عمرانی ساخت خوابگاه متاهلی 14 واحدی خیرساز و غیره از جمله مهمترین این فعالیتها و دستاوردها میباشد.
به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه توسعه و پیشرفت هر کشوری به دست انسانهای فرهیخته و دانشگاهیان آن کشور اتفاق میافتد، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران نیز نیاز به پیشرفت و توسعه دارد و در همین راستا خدمت و تلاش اساتید ما، جهاد فی سبیل الله است.
وی با بیان اینکه هزاران شهید برای زنده نگه داشتن اسلام جان خود را نثار کردهاند، افزود: باید قدرشناس اسلام، انقلاب و نظام باشیم.
حسنی با بیان اینکه قرارگاه فرهنگی و جهادی دانشگاهیان در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه راه اندازی شده است، افزود: برخی از اساتید در این خصوص با ما همکاری کردهاند که قدردان آنها هستیم و از سایر اساتید نیز میخواهیم به ما کمک کنند.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه از دانشگاهیان عزیز میخواهم در خصوص بحث کمک مومنانه پیشگام باشند، تصریح کرد: در خصوص شعار سال نیز باید بدانیم که اساتید دانشگاه باید با ارائه برنامهها و راهکارها باعث جهش در تولید شوند.

انتهای پیام 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha