• یکشنبه / ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۲۳:۳۰
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 99021410286
  • منبع : نمایندگی مازندران

نماینده ولی فقیه لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا مازندران:

شناخت و انس با قرآن یک امر حیاتی و ضروری است

شناخت و انس با قرآن یک امر حیاتی و ضروری است

ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا مازندران با بیان این نکته که شناخت و انس با قرآن برای هر فرد مسلمان مخصوصا نسل جوان که با اندیشه‌های نو سر و کار دارد، یک امر حیاتی و ضروری است، گفت: قران کتابی است که سرچشمه همه علوم اسلامی و منبع اصلی ایمان و فرهنگ ما بوده و اگر ما مسلمان‌ها بخواهیم کاری انجام بدهیم چاره‌ای جز رجوع به این گنجینه الهی نداریم.

حجت الاسلام علیرضا ملازاده در محفل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان که با حضور پایوران و سربازان وظیفه در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا عصر امروز برگزار شد، اظهار کرد: قرآن کریم کتاب زندگی همه ما بوده و ما هر چه که داریم و نداریم از این کلام و وحی الهی است که در طول ۲۳ سال بر پیامبر نازل شده است.

وی تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) و یاران ایشان برای حفظ قرآن و احکام نورانی آن رنج‌ها و زحمات بسیار زیادی متحمل شدند تا این کتاب آسمانی برای ما به یادگار بماند و ما وظیفه داریم که از این گنجینه الهی محافظت کرده و خودمان را به آن متصل کنیم.

نماینده ولی فقیه لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا مازندران با تاکید به این مطلب که قرآن هم مایه حیات روحانی، جسمانی، فردی و اجتماعی همه مسلمانان است،خاطرنشان کرد: این صحیفه الهی چراغی است که هیچ گاه کم نور و پایه‌های بنیان آن هرگز متزلزل نمی‌شود و این خاصیت قرآن مجید است.

حجت الاسلام ملازاده با بیان این مهم که انس با قرآن و تدبر در آن سبب آینده‌نگری، از بین رفتن خود بینی و صفات ناپسند، خودسازی و هدایت جامعه می‌شود، گفت: رهبر فرزانه انقلاب در سخنان خود با عزمی راسخ و بدون اندکی تزلزل در مقابل دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده و با افکاری نو، سازنده و پیش برنده در حال هدایت جامعه اسلامی به سمت جلو بوده که اینها همه از برکات انس با قران کریم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha