• پنجشنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۹:۴۵
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 99022518440
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

اجرای مرحله دوم رزمایش «کمک مومنانه» در دانشگاه تبریز

اجرای مرحله دوم رزمایش «کمک مومنانه» در دانشگاه تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی مرحله دوم رزمایش «کمک مومنانه» با حضور با حضور نماینده مقام معظم رهبری در استان آذربایجان شرقی آغاز شد.

میر رضا مجیدی، رئیس دانشگاه تبریز، پنجشنبه در این مراسم ضمن اعلام گزارشی از رزمایش کمک مومنانه در دانشگاه تبریز گفت: در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر انجام رزمایش کمک‌های مومنانه به اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا و تعطیلی بعضی از کسب و درآمدها، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه تبریز در قالب حرکت‌های متعدد فرمان مقام معظم رهبری را لبیک گفتند.

وی افزود: تا به امروز به همت بسیج کارکنان دانشگاه 300 بسته غذایی و معیشتی به ارزش یک میلیارد ریال در محلات فقیر نشین تبریز توزیع شده است.

وی با اشاره به فعالیت بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز در کارگاه تولید ماسک و تهیه حدود 8000 عدد ماسک، گندزدایی محلات تبریز در پنج مرحله و توزیع 500 کیلو برنج بین نیازمندان، افزود: اداره امور دانشجویان نیز تهیه و توزیع 400 بسته مواد غذایی پروتئینی (گوشت قمز، ماهی و گوشت مرغ) به ارزش 400 میلیون ریال بین نیازمندان را انجام داده است.

به روابط عمومی دانشگاه تبریز، مجیدی، حمایت مالی تعدادی از دانشجویان در همه مقاطع تحصیلی را از دیگر فعالیت‌های اساتید و کارکنان دانشگاه تبریز برشمرد و افزود: همچنین تعداد 175 نفر از کودکان نیازمند یکی از شهرستان‌های استان تحت پوشش و حمایت برخی ازاساتید دانشگاه تبریز هستند و بصورت مستمر مبلغی از حقوق ماهیانه آن‌ها صرف حمایت مالی از این کودکان می‌شود.

وی با اشاره به همکاری 250 نفر از دانشگاهیان بعنوان حامی مالی، گفت: در روزهای اخیر نیز پویش مهر دانشگاهی با مشارکت تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی و و دانشجویان با اولویت کمک به خانواده دانشجویان آسیب دیده از بحران کرونا تشکیل شده است.

وی در ادامه، گزارشی از فعالیت‌های آموزش الکترونیکی و نحوه ارائه خدمات آموزشی به دانشجویان وفرآیند بازگشایی تدریجی دانشگاه ارائه کرد.

بر اساس این گزارش، رزمایش کمک مومنانه در دانشگاه تبریز در سه مرحله برنامه ریزی شده است که در مجموع دو مرحله 400 بسته غذایی به ارزش یک میلیارد ریال توزیع شده و بسته ویژه کودکان شامل کارت هدیه و تنقلات نیز در نظر گرفته شده است.

 همچنین مقرر شده است که مرحله سوم این رزمایش با مساعدت دانشگاهیان شریف در آخر ماه رمضان اجرا شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha