• شنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۶
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 99022719361
  • منبع : نمایندگی ایلام

استاندار: چرا نمایندگان ایلام فقط یک دوره می‌توانند اعتماد مردم را جلب کنند؟

استاندار: چرا نمایندگان ایلام فقط یک دوره می‌توانند اعتماد مردم را جلب کنند؟

ایسنا/ایلام استاندار ایلام ضمن تقدیر از تلاش‌های نمایندگان استان در مجلس دهم گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان این موضوع را که چرا نمایندگان ایلام فقط یک دوره می‌توانند اعتماد مردم را جلب کنند، در قالب یک پژوهش مورد بررسی قرار دهد.

«قاسم سلیمانی‌دشتکی» در نشست شورای اداری استان که با هدف قدردانی از نمایندگان ایلام در مجلس دهم، برگزار شد، اظهار کرد: نمایندگان ادوار سرمایه بسیار بزرگی برای استان هستند که باید از وجود آنان برای توسعه استان به بهترین شکل بهره برد.

وی با اشاره به دشورای‌های کار نمایندگی مردم در مجلس ، اظهار کرد: متاسفانه در استان‌هایی مانند ایلام نمایندگان فقظ یک دوره می‌توانند اعتماد مردم را جلب کنند که جا دارد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان دلایل این موضوع را در قالب یک پژوهش علمی مورد بررسی قرار دهد.

استاندار ایلام ابراز عقیده کرد: به نظر من یکی از دلایل این موضوع خود حامیان و اعضای ستادها هستند که ممکن است انتظاراتی در دوران نمایندگی فرد منتخب داشته باشند که نمی‌توانند آن برسند و عموم این خواست‌ها هم با قانون جور درنمی‌آید.

سلیمانی تاکید کرد: همه باید کمک کنند تا نمایندگان دوره گذشته مجلس در جایگاه‌های کلیدی نقش خود را ایفا کنند و بتوانند با بهره‌گیری از تجربیات اندوخته شده، برای توسعه‌ی استان سنگ تمام بگذارند.

وی از معاون عمرانی خواست ساختمانی برای استقرار کارهای اداری مجمع نمایندگان استان احداث شود.

سلیمانی ضمن قدردانی از تلاش‌های هماهنگ  نمایندگان برای توسعه استان، اظهار کرد: در دو سال و نیم اخیر حدود 49 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری و حدود 30 هزار میلیارد تومان پروزه آماده افتتاح و شروع به کار شده است.

وی با بیان اینکه هلدینگ خلیج فارس، ایرانیان، صندوق بازنشستگان وزارت نفت از جمله سرمایه‌گذاران در استان بوده‌اند، گفت: در این مدت پروژه‌های نیمه کاره‌ای مانند ان .جی.ال دهلران و آبان و پایدار مورد توجه قرار گرفتند و در واحد الفین و سایر بخش‌های  پتروشیمی نیز پیشرفت‌های خوبی انجام شد.

استاندار ایلام از تلاش نمایندگان برای ارتقاء جایگاه ایلام در نظام بودجه‌ریزی تقدیر کرد و گفت: در این مدت تلاش‌های خوبی در زمینه ارتقاء تقسیمات جغرافیایی انجام شد که از جمله دهستان «دشت عباس» به بخش و بخش «هلیلان» به شهرستان تبدیل شد و ارتقاء بخش چوار به شهرستان نیز در حال انجام است.

سلیمانی‌دشتکی تغییر بودجه اربعین و  استفاده از اوراق و اسناد خزانه در کنار این بودجه را از فعالیت‌های تحول‌سازعنوان کرد و گفت: در رشد بیش از 200 درصدی سرمایه‌گذاری در سال‌های 1397 و 1398 قطعا نقش نمایندگان موثر بوده است.

وی از  کاهش معنا دار نرخ بیکاری استان در سال 98 نسبت به سال‌های قبل را نشانه‌ی انجام کارهای بزرگ در استان عنوان و تاکید کرد: بر خلاف برخی برخی اظهار نظرها، نزخ فلاکت با نرخ تورم فرق دارد و نرخ فلاکت به وضعیت افراد تحت پوشش نهادهای امدادی مربوط می‌شود.

در پایان این مراسم از دکتر سلام امینی و مهندس شادمهر کاظم‌زاده تقدیر شد و استاندار ایلام تاکید کرد: دکتر میرزایی هم که قرار بود در این جلسه حضور داشته باشد اما به دلیل مشغله‌ی کاری در تهران نتوانستند حضور داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha