• جمعه / ۲ خرداد ۱۳۹۹ / ۰۹:۵۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99030200678
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

جانشین قرارگاه سید الشهدا استان اصفهان:

جبهه مقاومت اسلامی، قدسِ شریف را آزاد می‌کند

جبهه مقاومت اسلامی، قدسِ شریف را آزاد می‌کند

ایسنا/اصفهان جانشین قرارگاه سید الشهدا در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری، گفت: سرانجام جبهه مقاومت اسلامی قدس شریف را آزاد می کند، امروز هیمنه آمریکا و صهیونیست‌ها فرو ریخته و این آغاز راه است.

سردار اصغر عرب پور در گفت و گو با ایسنا در خصوص اهمیت زنده نگه داشتن روز قدس با توجه به برگزار نشدن راهپیمایی در این روز، اظهار کرد: روز قدس به اندازه‌ای اهمیت دارد که در هر شرایطی باید این روز گرامی داشته شود که امسال به دلیل شرایط خاصی که بود تصمیم گرفته شد راهپیمایی در شهرهای ایران اسلامی برگزار نشود، اما در فضای مجازی و رسانه‌ای کشور باید اهمیت این روز به خوبی برای همگان تبیین شود.

وی افزود: یکی از راه‌هایی که می توان به خوبی روز قدس و اهمیت این روز را آشکار کرد و معمولا از آن غافل هستیم این است که به شکل سینه به سینه برای یکدیگر و نسل های بعدی مسئله قدس را تبیین کنیم که تاثیر زیادی دارد. افرادی که آگاهی لازم دارند باید برای دیگران اهمیت قدس و آزاد سازی آن از چنگال صهیونیست ها را توضیح دهند، این عمل شاید بازتاب جهانی نداشته باشد، ولی از درون موثر است.

جانشین قرارگاه سید الشهدا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری، تصریح کرد: متاسفانه تعدادی از کشورهای مسلمان دارای حکومت‌هایی هستند که دنباله رو اسرائیل جنایتکار هستند و این وظیفه ملت های این کشورها است که از مردم مظلوم فلسطین حمایت و راهپیمایی روز قدس را با شکوه برگزار کنند.

عرب پور با بیان اینکه امسال جای سردار سلیمانی در روز قدس خالی است، گفت: طبق اعتقاداتی که داریم شهدا زنده هستند و شهادت سردار سلیمانی نه تنها خشم مردم منطقه بلکه خشم مردم جهان را نیز برانگیخت که دلیل ترور ایشان چه بود؟ مسلمانان و جهانیان باید بدانند که تروریست و تروریست پرور، آمریکا و هم پیمانان او هستند.

وی خاطرنشان کرد: جایگاه مقاومت اسلامی در منطقه روز به روز قوی تر شده است و علت ترور سردار سلیمانی ترس آمریکا از قدرت روز افزون مقاومت در منطقه بود. چند سال قبل برای آمریکایی‌ها در هنگام سفر به کشورهای منطقه فرش قرمز پهن می کردند، اما هم اکنون مقامات آمریکایی برای رفتن به عراق و افغانستان مجبور هستند شبانه و با ترس به این کشورها سفر کنند.

جانشین قرارگاه سید الشهدا در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری، گفت: این امر، کار بزرگ سردار سلیمانی در تقویت جبهه مقاومت را اثبات می کند که روز به روز قوی تر می‌شود و سرانجام همین جبهه مقاومت اسلامی، قدس شریف را آزاد می کند. هیمنه آمریکا و صهیونیست‌ها فرو ریخته و این آغاز راه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha