• جمعه / ۲ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۷:۵۶
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 99030201022
  • منبع : بوشهر

فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) بوشهر:

شیوع کرونا و برگزار نشدن راهپیمایی باعث فراموشی روز بزرگ قدس نخواهد شد

شیوع کرونا و برگزار نشدن راهپیمایی باعث فراموشی روز بزرگ قدس نخواهد شد

ایسنا/بوشهر فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر عنوان کرد: همزمانی روز قدس با شیوع ویروس کرونا، باعث فراموشی این روز بزرگ نخواهد شد زیرا قدس شریف و فلسطین یک دغدغه فرا ملی در بین امتهای اسلامی جهان و نماد استقامت و ایستادی آزادی خواهان امتهای اسلامی است.

سرهنگ یدالله کشاورز ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس اظهار کرد: از دیدگاه امام خمینی (ره)، قدس قلب فلسطین و مرکز مبارزه جهانی بین حق و باطل و خلاصه کننده فلسطین و جهان اسلام است.

وی ادامه داد: امروز بسیاری از نامسلمانان که قدس را به بهای ناچیزی فروخته اند و آن را به حساب نمی آورند، شاید حتی چیزی و کلمه ای از تاریخ و تمدن ساکنان آن سرزمین نمی دانند و از طرفی دیگر خودشان را به نادانی زده اند و نمی دانند چه جایگاهی نزد ملت فلسطین و میلیون ها انسان عرب و مسلمان خواهد داشت.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس خاطرنشان کرد: بزرگداشت روز جهانی قدس نیز همه ساله به منزله ضربه ای مهلک و تاریخی به دشمن صهیونیستی است و اصولا، اصل مبارزه ما با دشمن صهیونیستی جنگ باورها و آگاهی امتهای اسلامی جهان است.

کشاورز افزود: با توجه به همزمانی روز قدس با شیوع ویروس کرونا و برگزار نشدن راهپیمایی، این امر باعث فراموشی این روز بزرگ نخواهد شد زیرا قدس شریف و فلسطین یک دغدغه فرا ملی در بین امتهای اسلامی جهان و نماد استقامت و ایستادی آزادی خواهان امتهای اسلامی است.

وی تصریح کرد: روز قدس روز یاری رساندن به برادران دینی و افراد ستمدیده است همانطور که حضرت محمد (ص) فرمودند کسی که شب را به روز برساند و به امور مسلمانان رسیدگی نکند از مسلمانان نیست، همه ما برادران دینی و مومن نسبت به همدیگر مسؤلیت و و وظیفه و تعهد داریم که به همدیگر یاری برسانیم.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: با آن همه تاریخ و تمدن چندین ساله فلسطین که اکنون اسیر متجاوزان اشغالگر صهیونیستی هستند امروز فریاد دادخواهی مظلومیت آنان را می شنویم و حمایت از ملت فلسطین از شاخصه های پایبندی به حقوق بشر و توجه به اصل انسانی است تا هر چه زودتر زمینه آزادی قدس شریف و مظلومان فلسطین را فراهم بسازیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha