• سه‌شنبه / ۶ خرداد ۱۳۹۹ / ۰۹:۴۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99030602579
  • منبع : نمایندگی همدان

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های استان همدان خبر داد

افزایش ۱۰ درصدی ترددها در تعطیلات عید فطر در جاده‌های همدان

افزایش ۱۰ درصدی ترددها در تعطیلات عید فطر در جاده‌های همدان

ایسنا/همدان کارشناس مرکز مدیریت راه‌های استان همدان از افزایش ۱۰ درصدی ترددها در محورهای مواصلاتی استان همدان خبر داد و گفت: در روزهای منتهی به تعطیلات عید فطر بیش از سه میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان صورت گرفته است.

محمد مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ۳۱ اردیبهشت تا ۵ خردادماه که روزهای تعطیلات عید فطر به شمار می‌رود، سه میلیون و ۷۵ هزار تردد در محورهای استان همدان به ثبت رسیده این در حالیست که در مدت مشابه سال گذشته دو میلیون و ۸۰۷ هزار تردد در جاده‌های استان صورت گرفته بود.

وی تصریح کرد: چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۴۹۰ هزار تردد در محورهای استان همدان صورت گرفت که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۴۷۰ هزار تردد بوده، افزایش چهار درصدی داشته است.

مرادی ادامه داد: در این تاریخ ۵۴ هزار خودرو وارد استان و ۵۳ هزار خودرو از استان خارج شده است که آمار ترددهای ورودی و خروجی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش پنج درصدی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: پنجشنبه یکم خرداد نیز ۵۶۹ هزار تردد در سطح جاده‌های استان همدان به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۵ درصدی دارد.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های استان همدان بیان کرد: میزان آمار ترددهای ورودی و خروجی در این روز شامل ۵۵ هزار ورودی و ۶۰ هزار تردد خروجی بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۷ درصد افزایش داشته است.

وی مطرح کرد: جمعه دوم خرداد نیز در محورهای مواصلاتی استان همدان ۴۶۸ هزار تردد صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته هشت درصد افزایش داشته است و میزان ورودی و خروجی در این روز نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت درصد افزایش را نشان می دهد.

مرادی یادآور شد: همچنین در روز شنبه سوم خرداد ۵۳۰ هزار تردد در جاده‌های استان همدان انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۴۳۹ هزار تردد بوده، دو درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی اظهار کرد: در روز سوم خرداد امسال ۶۸ هزار تردد ورودی و ۵۵ هزار خروجی در محورهای مواصلاتی استان همدان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه تردد روز عید فطر امسال نسبت به عید فطر سال گذشته سه درصد رشد داشته است، خاطرنشان کرد: در عید فطر امسال ۴۷۶ هزار تردد و در عید فطر سال گذشته ۴۶۲ هزار تردد در جاده‌های استان همدان انجام شده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های استان همدان ادامه داد: دوشنبه پنجم خرداد نیز ۵۴۲ هزار تردد در جاده های استان همدان ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۲۳ درصدی دارد.

مرادی با اشاره به اینکه پرترددترین محور استان در این مدت محور همدان- بهار بوده است، خاطرنشان کرد: ۱۹۸ هزار و ۴۰۰ تردد از محور همدان به بهار و ۱۸۶ هزار و ۴۰۰ تردد از محور بهار به همدان انجام گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش سه درصدی دارد.

وی بیان کرد: همچنین در تعطیلات عید فطر امسال ۹۲ هزار تردد در محور همدان- علیصدر صورت گرفته که ۴۴ هزار تردد در محور همدان به علیصدر و ۴۸ هزار تردد از علیصدر به همدان انجام شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha